Karmeliitide dialoogide vaatamises on süüdi Kaur ja minu kergemeelsus. Keegi midagi kusagil pakub või reklaamib - minul kohe kõrvad kraps kikkis ja galopiga minek!
Mehed olid mantlites, kuid ülikonnatud, daamid olid haritud nägudega. Kunst seintel diskreetne. Theatrumis on kuidagi teisiti kui mujal. Miks? Aga kuidas mina seda teadma pean?
Näidend ise oli absoluutselt mitte minulik. Kas ma kahetsen? Kindlasti mitte. Kas ma nautisin? Ausat vastust tahate või ilusat?
Fanatism pole minu võileib. Kui kokku põrkavad fanaatikud ei ole kellelgi võimalust võita. Kes kaotab inimlikkuse, kes elu. Välja oli mängitud olukord, kus see, kes ihkas põlevilsilmi saada märtriks selleks ise ei saanudki. Oh, millise ohvri ta ometi tõi - terve ta sõsarkond kaotas elu....
Kirjutasin vaheaegadel mõningaid märksõnu üles, loen nüüd neid ja olen oma künismist vapustatud. Ainus parketikõlbulik märge võrdleb näidendi revolutsioonilisi komissare pööbliga "Koera südamest".
Neid teisi ma parem ei....
Näitlejad olid imelised, too, kelle roll mulle üldse ei meeldinud oli nõnna hea, et ma hakkasin teda lausa vihkama. Õudne.
Mõnusalt elus arvustus.
VastaKustutaKindlasti oli inimesi, kes näidendist lugesid välja hoopis teisi asju kui mina, tagantjärele arvustusi lugedes on kohati tunne, et ma käisin sootuks midagi muud vaatamas
VastaKustutaSee ongi teatri võlu, arvan