Lehed

pühapäev, 24. oktoober 2021

Jutujaht 4

 


Oh ja ah... te olete nii väledad ja kuniks ma eluga maadlen ja talle tagajärjetult sahtlisse sõita üritan, endal nina verine, olete te teemasid juba kahekaupa lahti kirjutama hakanud. 

Kui ma kaklemise lõpetan, joosken järele ja hüppan ree peale, ausõna!

Ja muidugi aitäh hea sõna eest // Kuidas suhelda keeruliste inimestega

Katarina von Blogger tänab muuhulgas ka hea sõna eest

Katarina von Blogger vol 2 teab, kuidas keerulisi inimesi käidelda

Raisakull rõõmustab hea sõna üle

Lendav Konn kirjutab tänust hea sõna eest

Lendav suhtleb keeruliste inimestega

Indigoaalane tänab hea sõna eest

Marca hea sõna eest tänamas

Maailmaparandaja on tänulik hea sõna eest

Epp tänab hea sõna eest

Tegelinski hea sõna jutt

Reet, lugu heast sõnast

Reet, lugu keerulistest inimestest

Epp võtab keeruliste inimestega suhelda

Maailmaparandaja seletab, kuidas keeruliste inimestega suhelda

Kaamos ning hea sõna eest tänamine

Marfa on hea sõna eest tänamas

Marca ja keerulised inimesed

Tegelinski kirjutab suhtlemisest keeruliste inimestega

Kaamos ja keerulised inimesed

Marfa muudkui suhtleb, olgu, et inimesed on keerulised

Indigoaallane organiseerib suhtlemist keeruliste inimestega

Tänuks panen siia pildi elust endast tema täies ilus, et sigade katk teda sabast rebiks:


11 kommentaari:

  1. Pildil tundub olevat mu hõimlane - Lendav Paakauto:)

    VastaKustuta
  2. Ma ei tea, inimesed on tõesti nii usinad...
    Ma püüdsin ja püüdsin "Loodame et seekord nii ei lähe" kirja saada, aga näe läks seekord hoopis nii, et lugesin enne teiste jutte, ja siis iga enda mõte tundus juba poolplagiaadina. Mistap vahele jäi mul see teema. Üritan järgmis(t)ega.

    VastaKustuta
  3. Kaks eri pealkirja tähendab, et peab olema kaks lugu? Või on teine lihtsalt teema? Või et võta ükskõik kumb neist?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Viimane on õige - võta ükskõik kumb, võid lausa mõlemad võtta. Kui kellelgi on ideid - õtku mõlemad korraga.
      Kirjutajad on olnud väga kiired ja kuna mõlemad teemad on enam-vähem üel ajal kasutusele võetud, tegin kahele loole ühe sahtli.

      Kustuta
  4. Minu jutuke on alles 3. teema oma, kogemata ilmselt siia edasijõudnute hulka sattunud 😃

    VastaKustuta
    Vastused
    1. oih, ma olen kiirustanud ja ei süvenenud, mida kuhu linkisin. Vabandust!
      Viisin õigesse kohta.
      Külalised- eelmistes teemades on uustulnukaid, no ei leidnud kõiki teid õigel ajal üles:D

      Kustuta
  5. Khöh, mina ka.
    https://meeleheitetakoduperenaine.blogspot.com/2021/11/ja-muidugi-aitah-hea-sona-eest-jutujaht.html
    https://meeleheitetakoduperenaine.blogspot.com/2021/11/kuidas-suhelda-keeruliste-inimestega.html

    VastaKustuta
  6. Aitäh tähelepanu juhtimast, panin riiulisse ritta!

    VastaKustuta
  7. Oops, "Epp võtab keeruliste inimestega suhelda" lingib Reeda blogisse ...
    Aga muidu, palju tänu sulle toimetamise eest, mis sa jutujahiga seoses teed, omaenda aega selle alla pannes!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oih...
      ....parandatud.
      (Ajan kõik vead telefoni kaela)

      Kustuta