Lehed

esmaspäev, 4. oktoober 2021

Jutujaht 3

 

Tuleb välja, et kui elu tikub vahele, siis jääb blogimaailm ootele. Punased tuled vilguvad, hoiatussignaalid piiksuvad, inimesed käivad rahutult ukse taga koputamas aga ei saa, ei saa....

Võite mind vallandada. Võite teha noomituse, hoiatuse, käskkirja. Ma võin lubada, et enam seda ei juhtu, aga ...jah, ma võin lubada. 

Veelkord tunnistan end viivituses süüdi olevaks ja tasun nimede järjekorra loosimise võla.

Kui autori kommentaarides ei olnud selgelt välja kirjutatud loositavat pealkirja, otsisin tema kommentaaridest kõige enam pealkirjaliku jupi, ühel autoril ei olnud ühtegi enda komentaari - kasutasin nahaalselt "näpp peale"-meetodit ja virutasin pealkirja tema loodud tekstist.

Pealkirjade autoreid ma ei märkinud, loodan, et proteste ei teki.

Kuupäevad...need on soovituslikud, saate isegi aru. (juba seda vaadates, kuidas ma ise täpsusesse suhtun. Mea culpa, mea maxima culpa!) Kui esimesed kuupäevad läbi saavad, on näha, kui hoogsalt see rong meil veereb - kas välbad sobivad või on need ükskõik kummale poole liiga kaldu.

Olen ettepanekutele, protestidele ja kallaletungidele avatud. Ka pistised on oodatud (kolmas luuk paremalt, see kõige suurem - mõistate ikka?)

Mul kassipilti ei olnud kohe võtta, need mõjuvat väidetavalt kõige rahustavamalt, aga äkki mõjub palderjanina ka pilt tänasest päikesetõusust...?


  • 1. Loodame, et nii siiski ei lähe              24.10.21
  • 2. Ja muidugi aitäh hea sõna eest              12.11.21
  • 3. Kuidas suhelda keeruliste inimestega?   07.12.21
  • 4. Proovis igaks juhuks veelkord selga       28.12.21
  • 5. Väga toores toorik
  • 6. Tehisintellekt võtab üle
  • 7. Ma jätan järgmise vahele
  • 8. Mitmekesisus rikastab, eks ole
  • 9. Hirmul on suured silmad
  • 10. Mis esitati muutmata kujul
  • 11. Ma juba ise ootan ka
  • 12. Oli nii erutatud
  • 13. Sa loed mu mõtteid
  • 14. Eks ole... tuttav hetk
  • 15. Ma olen alati
  • 16. Minu halvem mina











Kolmanda jutujahi saagiriiul, pealkiri
"Loodame, et nii siiski ei lähe":














Järgmised pealkirjad saavad omaette postituse riiulis kohe kui eelmise jutu tähtaeg kukub (mis ei tähenda, et mõni jutt hiljem ilmuda ei võiks)


11 kommentaari:

  1. Tore, et loomemajast loominguta tagasi. Mina küll ei suutnud näppe taltsutada ja nii see nipet-näpet jutuke tuligi!:)

    VastaKustuta
  2. Mina ka. Väänasin juba kuu aega oodanud juttu pealkirjaga sobivamaks.

    VastaKustuta
  3. Kaamos, appikene, sa ei pea vabandama!! Ja PALJU tänu teemadega tegelemise eest.
    P.S. Kas magasid välja?

    VastaKustuta
  4. Mina vabandasin või? Sa vist seda pistisekohta ei lugenud väga hoolega? 😁
    Puhkus oli meeldejääv ja väsitav, pühapäeval puhkasin kodus puhkusest. Ümbrus oli erakordselt vaikne ja maja (just, maja ise!) harjumatult lärmakas.
    Aga väga mõnus oli. Väga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oih, näe, ei lugenud jah pistisekohta hoolega... ma praegugi ei suuda seda kohta postituses üles leida, prille ka pole ees ja...

      Nii tore, et sul mõnus puhkus oli.

      Kustuta
  5. Ma ei saanud ka pidama, käkerdasin esimese ettejuhtunud mõtte otsekohe jutukeseks. Ausalt öelda ei välista, et kui natuke rohkem mõleda olen jõudnud, panen mingi teise variandi ka üles. Eks näis.

    VastaKustuta
  6. Elu, jah, see kipub blogimise segama küll.

    VastaKustuta
  7. Jälle jutujaht ilma jututa. Oioi, kuhu me küll sedasi välja jõuame.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See peab lõbu olema, pole mõtet põdeda!
      Mõne teise taamaga lendab äkki mitu juttu korraga letti :)

      Kustuta
  8. Noh, sain ka valmis: https://vaaladekalmistu.blogspot.com/2021/10/jutujaht3-loodame-et-nii-siiski-ei-lahe.html

    VastaKustuta