Lehed

reede, 3. september 2021

Kutse jutujahile

 


Kuna inimese loovus tahab mõnikord natuke piitsa saada, siis võtsin Raisakulli sõnal sabast kinni ja ekshumeerisime vana triki: võtame pealkirja, mida keerulisema, seda parem ja ehitame selle alla loo, mida huvitavama, seda parem. 

Kunagist Kirjutajate Kommuuni ma ellu äratada ei oska, pealegi mutileerisin selle omal ajal väga ära (vabandust mul pole, ilmselt oli diagnoos). Kui arvate, et Kommuun on siiski parem variant, siis jah, loomulikult, teeme ära.

Esimese pealkirja leidmise protsessi kirjeldus on Ööviku kommentaarides, tähtaeg oli algselt üks nädal augusti viimasest päevast, kuid kuna praeguse postituse idee kargas alles täna pähe, siis paneme sinna kolm päeva otsa, niisiis 11.09.2021 (höhöö, meil on edumaa, sest kolm päeva on olnud rohkem mõtlemisaega). Hilinemine on iseenesestmõistetavalt täiesti lubatav, peasi, et see jääks kalendriga hallatavatesse raamidesse. 

Esimeseks pealkirjaks sattus sellise valiku tulemusel "Jõuavad kohale järgmisel päeval".

Kõik on teretulnud, kui fotokett on "fotojaht", siis see võiks olla "jutujaht".  Auhindasid pole, eesmärk on lõbutseda ja rõõmsad olla.

Või on veel ettepanekuid, palun?


Hanereas:

Lendav Konn

Epp

Aivi Lond

Tegelinski

Koduperenaine

Indigoaallane

Hõbe Sulg

Kaamos

Raisakull

Ly Aurely

Lendav

Marca

Bianka

Maailmaparandaja

Morgie

Katarina von Blogger

Marfa

37 kommentaari:

  1. Tõlgi nüüd see eesti keelde?
    Et avaldan oma blogis ja panen hashtagi juurde?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa!
      Mu selgitamisoskus on...nigu on, aitäh täpsustava vihje eest!

      Kustuta
  2. Oi. Nii intrigeeriv. Ma pole kunagi sedasi tellimuse peale kirjutanud. Või noh, olen, vägagi olen, leiba teeninud sellega lausa, aga see polnud ilukirjutamine.
    Igatahes, ahvatlev. Kohe kahjuks liituda ei saa, aega napib, läheb reisimiseks.
    Ahjaa, ja milline on ajakava? Kui tihti uus teema õhku visatakse?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oleme avatud ka ettepanekutele, mis puudutavad vormilist külge :D
      (Kantseliit, jess!)

      Kustuta
    2. Uus pealkiri 1 x kuus näiteks?
      Või olete te kõik käbedamad kirjutajad?

      Kustuta
    3. Kord kuus on ilus küll, ega me siin mingid Cartlandid pole.

      Kustuta
  3. Essa!:)
    Kaamosele ja Raisakullile tänud! Või "tõnud" nagu ma ühele oma tellijale kirjutasin:D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oled sina vast väle!
      Kohe näha, et kirja...ndushuviline.

      Kustuta
  4. Näh, ära tinistasite mu.
    Peas juba laused keerlevad. Vist teen ikka enne teeleasumist ära.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nii-nii, juba tuleb :)
      See on hea algus!
      Ma ei loe ise neid enne kui enda oma valmis saab, et mitte peegeldama hakata.

      Kustuta
    2. Jah, ma ise mõtsin sama, et teiste omi ei ole enne hea lugeda, mõjutab ehk.

      Kustuta
  5. Tundub, et kord kuus jääb vist hõredaks ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Alguse vaimustus. Samas - mine tea, eksole...

      Kustuta
    2. Algul tihedamalt, siis hõredamalt ;) Eks saab ju vajadusel hiljem kohendada.
      Aga see ainult minu mõttekild...

      Kustuta
  6. Ain't proosa vä?
    Ja pikkuse-laiuse suhe?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kunagi tegin Kommuunis isegi ühe haiku :)
      Vabalt võib ka luule olla.
      Tonnkilomeetrid ei ole reglementeeritud.

      Kustuta
  7. Tuleb nagu....Marta metsast vaarikaid:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ise ka imestan, hästi tore üllatus!
      Siiani pole ühtegi veel lugenud. Kui enda oma klahvidele välja higistan, siis loen.

      Kustuta
  8. Nii tore, et ree peale on hüpanud ka minu jaoks täiesti uued inimesed.
    Blogipuud ju enam pole, uusi ja tundmatuid on keerulisem otsida.
    Kui mõni on kuidagi kahe silma vahele jäänud, siis andke endast märku, palun!

    VastaKustuta
  9. Õõh, fotojahist saab mööda hiilida, aga sellest on keerulisem, see tähendab, hoopis võimatu.
    Vahva!
    Ootan juba järgmist

    VastaKustuta
  10. Ma ei oleks enda oma nii ruttu kirjutanud, kui ma poleks tahtnud teiste kirjutisi kähku lugeda.

    VastaKustuta
  11. Vaatan, et 5500le viitav link viib kuskile imelikku kohta.
    Ole pai, proovi uuesti linkida, õige link on siin:
    https://viistuhatviissada.blogspot.com/2021/09/jutujaht-vol1-jouavad-kohale-jargmisel.html
    Aitäh!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oot...mina saan küll sealt õigele lehele...? Lugema-kommenteerimagi läksin sealt.
      Kotermanni vältimiseks kirjutan lingi igaks juhuks üle.

      Kustuta
    2. Kusjuures, minu arvutis minu link teeb sedasama. Näeb veidi kummaline välja see postitus. Mingi ?m=1 on lingi lõpus.
      Tegelikult võiks selline olla.
      https://kummut-tegelinski.blogspot.com/2021/09/jutujaht-jouavad-kohale-jargmisel-paeval.html
      Aga on nagu on ;)

      Kustuta
    3. Näib, et telefonis loodud lingid olid arvutis kleebitutest erinevad, käisin nüüd kõik üle ja loodan, et asi on nüüd korras. Kui kellelegi veel midagi põnevat silma hakkab, siis palun andke märku!

      Kustuta
    4. Jaa, nüüd on OK, palju tänu!
      Ma arvasin jah, et telefonist kleebitud.

      Kustuta
    5. Kuna see Jutujaht oli nii inspireeriv, siis ajude ragistades sai ka miskit valmis kirjutatud.
      https://lyaurely96.wordpress.com/2021/09/05/jutujaht-jouavad-kohale-jargmisel-paeval/

      Kustuta
    6. Vabandust, linkasin vist kommentaari valesse kohta :D

      Kustuta
  12. Ma ka. http://www.anniirs.ee/2021/09/jutujaht-jouavad-kohale-jargmisel-paeval.html

    VastaKustuta
  13. Aitääääh!
    Näib, et just selline võimalus oli paljudel puudu!
    Mul ka, ausõna, mul ka!

    VastaKustuta
  14. Kuna alguse sai see idee Raisakulli mõttest, siis oleks mu meelest aus, et tema on see, kelle teema meil järgmine kord nikerdada on. Kuna praeguse jahi tähtaeg on alles nädala pärast, siis palun Raisakullil ühetestkümnendal septembril uus teema maha hõigata, siis, kui praeguse kuupäev kukub.
    Loodan, et vastuväiteid pole. Kopeeerin selle kommentaari ka tema blogisse.
    Teema vaalik meetodil on tal vabad käed, olgu see siis südaööl viie tee ristil lombaka käest küsitud või mis iganes!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tänan selle määratult suure usalduse eest!
      Lubage, ma loobun teemapüstitusest - sellega teatega annan teatepulga edasi.

      Kustuta
    2. vabandust, et kirjavead lipsavad sisse suurest lugemisest...
      palun lugeda - selle teatega...

      Kustuta
    3. Ära siputa, palun! Ole meheks, nädal aega raamatutekstile aega näppu peale surgata, see pole au, vaid püha kohustus!

      Kustuta
  15. Noh, ma tegin ka: https://vaaladekalmistu.blogspot.com/2021/09/jutujaht-jouavad-kohale-jargmisel-paeval.html

    VastaKustuta