Lehed

esmaspäev, 30. september 2024

Nüüd hakkan rikkaks

 

Mõtted on ikka viimases puhkuses kinni. Oli ikka üks hea asi küll, pole midagi teha.
Ühel hilisõhtul jooksime tänaval kokku stiilipeole tõttavate noortega, esimesed pidulised ajasid mind segadusse - kas tõesti keegi lippab veel nii hilja rannast hotelli, seljas ainult kolm riidetriipu , aga õlal korralik pisitilluke teatrikott? Teise, juba suurema seltskonnaga kohtudes hakkas aeglaselt peas selginema mõte, et selline riietus on taotluslik ja kui järgmised tänaval vastutulijad, nii noored naised kui poisikesed,  olid samuti isegi ranna jaoks mõnevõrra napilt riietatud jõudis kohale mõte, et tegu peab olema mingi stiilipeoga. 
Mine või ise ka sinna... 
Oleks vast pilt - pidulistest kolm korda vanem ja kaks korda raskem mammi reivil trikooväel vehkimas. 
Pisike arutelu W-ga sünnitas idee küpsete, et mitte kasutada väljendit üleküpsenud inimeste reivist. Kolme nööbiga võidunud kittel, korralikud lokirullid, tutiga sussid. hõlma vahelt välkumas pika varrega uhutud alukad. Meeste rõivakood ilmselt maika ja sinised sitsist aluspüksid (kes teab, see teab). 
Mis muusika seal kõlada võiks? Suveniir ja Sõrajalad? Meie Mees kohe kindlasti, sellest ei pääse.
Joogid olgu vikat ja lõunamaine, sakuskaks heeringas musta leivaga.
Õu, milline bisnisplan.
Ärge siis seda pihta pange!


37 kommentaari:

  1. Kukkusid juba esimese libedaga v`?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Su jäätunud auto ja libeda trepi peale?
      Ei, ma olen sinu pärast siiralt mures ju. Vähemalt 2 korda nädalas.
      Lisaks ei saa ma nüüd aru, kas sa tahad sünnipäevaks nappi riietust või hoopid DJ koolitust.

      Kustuta
    2. Ei taha ma seda ega teist, loobin lustakat mõtet nagu kuuma kartulit pihust teise.
      Nii nunnu, et keegi mu pärast muret tunneb...

      Kustuta
  2. https://www.youtube.com/watch?v=Zokn4WDPcHE
    Kui see kommentaar nüüd näha on ...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka on näha.
      Peaaegu, minu vaimusilmas on see pidu veidi ida-euroopalikum ja plekilisem.

      Kustuta

      Kustuta
  3. Repertuaari paluks võtta ka Seelikukütid ja "Robert".

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma TEADSIN, et huvigrupp on olemas!

      Kustuta
    2. Mina olen käpp! :) Kuhupoole joosta?

      Kustuta
    3. Praegu võib kohapeal põlvetõstejooksu harrastada, mõjub toonusele hästi nagu teadjam rahvas räägib. Ma olen kange ideede genereerija, teostuseni ei jõua iial.

      Kustuta
  4. Seelikukytid on ju aus folk, aga vaat Mäti Njuude sooloprojektid ja (edastan kuulukat, ise järgnevaid artiste ei ole nagu kuulnud - ) Jüri Homenja, näiteks. Peo jaoks nilbeid kitl... tähendab, säravalt stiilseid kaftankleite aga leiab Põlva, Võru ja Valga antiikriiete poekestest.
    Ma näen mõnevõrra vaeva, et selle subkultuuri keskel elades ise sellega mitte kokku puutuda. Õnneks jääb kylaelu siitmajast väljapoole sileraudse laskeulatust ja meile kõigile meeldib niimoodi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Järgnevatest artistidest seda, et Homenja kolleegide nimed ei tule mulle õnneks enam meelde, aga neid pidi palju olema.

      Kustuta
  5. Ma pean nüüd pikemalt analüüsima, kas siin räägitakse mingit tõsist juttu või... Käib igaüks oma nilbeimad variandid lauale.

    Teostuse võib ka tekitada. Kui Maakas lubab...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega soola ei ole raisata.
      Md, tulin ette kandma, et faceebok viskas sekund tagasi ette Üllar Jörbergi cd-plaadi pildi. Stiilne mees.

      Kustuta
    2. Ärge jamage. Kui Jörpa ka kampa võtta ongi pidu nagu VVN pakkus: "Rave in the grave"

      Kustuta
    3. Ma võin Kablis põllule korraliku augu kaevata!

      Kustuta
    4. Selleks on vaja kahte komponenti: stiilset sööklat ja juubelit. Minu käest pole kumbagi niipea võtta

      Kustuta
    5. Mul tuleb talvel 50 ja sööklaid on ymberkaudu nagu muda, aga pidu teen salaja omaette.

      Kustuta
  6. Seda üritust ei saa ju korraldada diskokerata?
    Mul juba ainuüksi ootusärevusest vererõhk tõuseb ja pulss läheb lakke, aga pole hullu, peol olen ikka paremas konditsioonis kui siin kohalikus polikliinikus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Polikliinikus? Sügis sai kätte?
      Lõunamaale, ravimuda mätsima!

      Kustuta
    2. Eestis on muda. Põmst, tehniliselt võttes IGA pori on ravimuda.

      Kustuta
  7. Aikurja, mulle meenus, et Meie Mehe "Šokolaadist jänes" meeldis mulle u 15 a tagasi miskipärast väga (Brasiilia džässi ja peavoolu-hevi kõrval), ja Korstnapyhkija-laulust tegime tytrega omaenda akustkidrasaatega tõlgenduse. Kahjuks rohkem nende laule ei tule jälle meelde.
    Teine taoline oli ans Kala, kus laulis Sepo Seemann. "Kallis kodu Kalamaja" :)
    Mõlemad siis kaveribändid, mis supperhittidest lorilaule tegid. Kuna ma ise lapsest saadik kuulsaid laule lorikateks teinud, siis on see valdkond mulle armas ja tähtis. 😁

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen muidu igasugu süldimuusikale ja lorilauludele ülimalt allergiline, aga vot Kala fänn olin ma omal ajal hiigelsuur ja igal kontserdil kohal (või noh, mitte ainult mina :D). Mistõttu ma avastasin, et nende DVD on youtube'is saadaval, aga kahjuks on see kahvatu vari omaaegsete laivide kõrval. Aga abiks seegi raskel ajal!
      https://www.youtube.com/watch?v=ZPtzBj7PQ-w

      Kustuta
    2. Kala ei olnud tüüpiline süldikas, neil oli ikka kõvasti üle võlli keeramist

      Kustuta
    3. Ma küll mürki ei võtaks, et seal üldse mingi võll olemaski oli :D

      Kustuta
    4. ma olen kuulnud, et Meie Mees oli irooniline projekt ja osaliste suureks pettumuseks võttis suurem osa publikut neid tõsiselt.

      Kustuta
    5. Aga mine sa tea, võib-olla publik just hindas muidu läägete tantsubändide kõrval, ee, kohal säravat omanäolist huumoriprojekti , selliseid ei ole meil just palju.
      Olgu öeldud, et ma ei suuda enam 7 vapra, eurolaulu jt saadetest saadud traumade tõttu enam yldse Eesti muusikat kuulata, inf põhineb vanadel juhuslikult raadio või teleka lähedale sattumistel :)

      Kustuta
  8. https://youtu.be/woj8AjXIQ0w?si=EK9t_a-eH_ENLPet
    Tekiila peas ja käes sombreero. Van Damme Arnoldist on lühem, Madonna arvab nii. Ma juba kujutan ette kõik meid kusagil sööklas hullunult karglemas, kitlites ja satiinalukates "möö-de-satagõõm" saatel, strobo vilkuvas valguses.

    VastaKustuta
  9. Mina tahan seda soovi lugu
    https://m.youtube.com/watch?v=RDcacjfYBAI&pp=ygUVa3VpIHJhc2tlIGVlc3RpcyBvbGxh

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Soovilugu...autocorrecti soovidest ja soovitustest peab kunagi pikemalt kirjutama.

      Kustuta