Lehed

neljapäev, 5. september 2024

Kui ma siia rohkem ei kirjuta

By W

 ... siis ei ole asi selles, et ma blogi kinni paneks, see ei ole ju minu blogi. Või et ma mujale kinnisesse keskkonda (statsionaari) koliks.

Lihtsalt pingeid on enam kui seebiseriaalis või kahel märjal mägral ühes urus. Märjast rääkides - Maakas lubas mu basseini madalamasse otsa e 0.7m sügavusele uputada. Kui kohe ei peaks õnnestuma, siis kolm korda edasi sügavamale vedada. 

Nii et kui te tahate siin minu reisikirju lugeda, siis püüdke teda veenda, et vähemasti teil on mind meelelahutuslikul eesmärgil veel tarvis.

37 kommentaari:

  1. Oi oi, neid reisikirju siin on otse loomulikult tarvis. Jätkem uputamine teiseks korraks!

    VastaKustuta
  2. Paluks Kaamoselt uputamiskatse detailset kirjeldust. Muidugi meelelahutuslikul eesmärgil:)

    VastaKustuta
  3. Khm...et uputada võib, aga pärast reisikirja valmimist ja meelelahutuslikult?
    /Teeb märkmeid oma pisikesse musta märkmikkusse.../

    VastaKustuta
  4. Ei tahaks teist kummastki ilma jääda.

    Kristallkuul

    VastaKustuta
  5. Palun palun jätkata! (Kirjutamisega, mitte uputamisega)

    VastaKustuta
  6. Uputada täna ei õnnestunud, aga ta tegi õhtul süüa, kõrval oli Rex Stouti retsepti raamat.

    VastaKustuta
  7. Siin teatri sünnihällis ei hoiata keegi KUI kitsad on draama ja tragöödia lavalauad. Meie kolmas reisikaaslane loobus meiega suhtlemast.
    Maakas ei ole ka täna sõnagi öelnud.
    Äkki on see olukord miskine performance art?
    Suurest meeleheitest olen valmis juba kohalikega suhtlema. See on lihtne, oma oliivipuudest, kitsedest või perekonna tavernist võivad nad ilmselt tundide kaupa lobiseda.

    VastaKustuta
  8. Loodetavasti ei käinud see minu kohta. See kolmas on nagunii napakas, ka etanoolita.
    Mina ei ole lihasuretusprogrammiks ega vaimseks kirgastumiseks veel moraalselt valmis.

    Ouzot jõime, raki on puutumata.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Maitsesime. Üks shot. Jõle oli.

      Kustuta
    2. Kui juba juuksekarvu ja närvilõpmeid lõhki ajada, siis ei olnud see isegi shot, vaid 2cl degustatsioonitops. Ja sa olid hoiatatud, et see on üks krdi ropp jook.

      Kustuta
  9. Kas mõlemat ei saaks? Natuke uputamist ja natuke reisi? Ei pea ju kohe päris lõpuni uputama.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. (lähen jaanileivapuu kaunasid korjama, et neid ettepanekuid ubadega kaaluda)
      Lõpuks sain ma karaadi kui mõõtühiku ajaloo teada. Hilja, kuid mis parata.

      Kustuta
  10. Kustutasin viimase kommentaari, tolle sisu oli universaalne eimidagiütlev naerunägu, autori blogile viitav link alarmeeriv ja mina pahavara suhtes paranoiline.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mida? Ma ei ole mingi pahavara. Kes siin paranoiline on, sellel ma pikemalt ei peatuks...
      Kui eimidagiütlevat naerunägu panna ei lubata, ütlen ha-ha-haa. Sest see kommentaar on seda väärt.

      Kustuta
    2. Vabandust.
      Me joome selle peale ühe "lolli martiini" e kohaliku õlle oliiviga ning üritame juhtunust omad järeldused teha.

      Kustuta
  11. Ohtlikum periood on vist läbi. Maaka prillid on Vahemeres, ta on minust sõltuv ja peab end hästi üleval pidama.
    Ma olen nüüd service dog ja saan muuseumitesse tasuta kaasa.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei saa, Sul ei ole tõupabereid ega töötunnistust.

      Kustuta
  12. Lõpetage ära, järjest kipuvad vähesed lugemisväärsed blogijad kas keskkonda muutma, tasuliseks minema, harvaks kui kuuvarjutused muutuma või hoopis poe kinni panema.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. A millised on igavaimad või kõlbmatud blogid? Äkki ma ei ole neid leidnud, fomo tekkis praegu.

      Meie oma edevuses jääme avalikult väärituks edasi.

      Kustuta
    2. Rutale: siiralt vabandust ja selgituseks:
      Nimel linkides sai enne bloggeri profiilile, milles olevatel kolmest blogist esimesel klikkimine lõi mu telefoni häirekellad täisvõimsusel tööle. Praegu viiteid blogidele seal pole, kuid hiljuti tööl küberrünaku läbi elanuna oli see mulle hoiatav.
      Aga tere tulemast kommenteerima ja aitäh hää sõna eest!

      Kustuta
  13. Te mõlemad olete hingekosutavad, uputamise asemel proovige ikka mõnda mahedamat suhtekorraldusvahendit.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, see meie napakas kolmas käskis meil omavahel suhelda, ebamugavused ja mured läbi rääkida ja üksteist kuulata jm selline värk - me proovisime. Natuke isegi aitas, siis läks jälle käest.

      Kustuta
    2. Suhtlemine on ylehinnatud.
      Enamuse inimeste jaoks on asjade keel armastuse keel.

      Kustuta
    3. Einoh, ma siis küsisin, kas ta armastab mind. Ütles, et päev on ilmagi ilus ja lubas mulle hädatapu teha.

      Kustuta
    4. A. Teine kord siis paku lihtsalt viil suitsumetsseavorsti või midagi muud romantilist, sõnad on enamuses elus ettetulevates olukordades liiga keeruline semiootiline konstrukt ja ellujäämiseks vajalike ressursside raiskamine.

      Kustuta
    5. Ma toidan Maakat ja Katkist Kassi täitsa korralikult, mitu korda päevas.
      Liigse möla osas on sul muidugi õigus. Rohkem ja eksootilisemat liha lihtsalt!

      Kustuta
    6. Õudne. Pruugib mul natukene pime olla ja juba pritsib tundeid nagu vihmavett Riia tänava viadukti all. Jätke kuivik leotamata, pliis.

      Kustuta
    7. Seda juttu ei maksa uskuda, leotab end ise seest- ja väljastpoolt. Aga kui rääkimine on keelatud, on pimedana vist raske aru saada, kes neid mitteverbaalseid nõretavaid tundeid avaldab.

      Kustuta
    8. Mina. Teie plogi meeldib mulle. Kahjuks ei ole võimalik seda lihatoodete abil väljendada, tuleb mulinaga piirduda.

      Kustuta
    9. Mhmh. Jah. Noh. Meie sind ka.

      Kustuta
  14. Nautige puhkust! Tulge ikka eluga tagasi ja jätkake meie meele lahutamist.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Viimane õhtu, seni oleme elus, homme üritame finaalina Knossose varemed e veel midagi katkist kogeda. Nagu ise, nii asi.
      Peale seda, kui oleme jõudnud kokkuleppele, kumb on parem kloun või moosekant, jätkame avalike meelelahutusšõudega

      Kustuta