Lehed

pühapäev, 3. aprill 2022

Kuidas endale vesi peale tõmmata

 





1. Kuula aastat kokkuvõtval koosolekul teiste osalejate ettekandeid.

2. Saa sealt teada, kui paljudele inimestele sa hiljuti koolitaja olid.

3. Ela üle hilinenud paanikahoog, sest TEGELIKULT on sellise massi ees esinemine õudne. Ilma naljata!

4. Kui tuleb sinu ettekande kord ole võimetu ettekavandatud skripti järgima, sest paanika, noh. Improviseeri.

Nüüd ei taha ma homme tööle minna, sest kui on üks asi, mida mu otsene ülemus paaniliselt kardab, siis see on improviseerimine.  Ma tean, et ta on pettunud. Ma veel ei tea, kui pettunud.

Mul on temast kahju. Mis siis, et oma ettekande sisu andsin ma siiski adekvaatselt edasi. Kontrollifriikide elu ei ole kerge, ma tean, millest räägin.




Talv ei lähe ära. Aga las ta olla pealegi, ilus nagu ta praegu on.



2 kommentaari:

  1. Mul on sama olukord järgmisel nädalal tulemas. Olen konvekatel ettekandeid varemgi teinud ja enda hinnangul põrunud, nii et latt pole õnneks kuigi kõrgel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See ongi nii, et teised (esmaspäevane tagasiside) ei märka midagi.
      Läheb sinulgi hästi, kindel see.
      Ülemuse arvamust ma veel ei tea, me senine suhtlus on olnud enam kui põgus, eks elu näitab.
      Küll ta toibub. Ja töö pole elu.

      Kustuta