Lehed

reede, 17. aprill 2020

Fotojaht: muster

Oi, ma olen täna laisk!
Ükski foto pole tänane.
Luban, et järgmisel nädalal, olgu teemaks mis iganes vaid, on näha ainult täiesti värske kraam.


Mustreid on igal pool. 
Kihutad keerdtrepist üles ja märkad äkki triibuseelikut


Vaatad oma vett klaasis ja satud selle aukude lummusesse


Komistad kaunast pudenenud herneste otsa...



Teised:
Fotosahtel

18 kommentaari:

  1. Keerdtrepi triibuseelik on üllatav, veeklaasi muster väga põnev ning "herneterad" armas.

    VastaKustuta
  2. Üsna tervik kokku...nägu, käed, varbad! Aga triibud ja täpid annavad tunde, et võiks kanda kangale :) Nii värvid kui mustrid on lahedad.

    VastaKustuta
  3. Ooooooo, see esimene foto! Teised on ka armsad, aga esimene on meistriteos, mu meelest.

    VastaKustuta
  4. Mina upun silmipidi veeklaasi, nii palju maailmasid seal 🙂

    VastaKustuta
  5. Täna õues siblides näen mustreid igal pool, see-eest ei ühtegi S-i.
    Hm..?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Haa, mul täpselt sama teema. Täielik S-i ikaldus, aga seeeest milline mustrite üleküllus!

      Kustuta
  6. Misasi on S?
    Uss?

    Ma nägin just kahte nastikut, liikumatud (aga elus muidugi), pmst oleks võinud üles võtta ja taskusse panna. Kas oleks pidanud pildistama...?

    VastaKustuta
  7. Elementaarne, Watson! Kes siis ussi pildistamata jätab!

    VastaKustuta
  8. Näeb ussi ja ei pildista?
    No kuulge! See on ju...see on ju peaaegu samasugune enneolematu etiketirikkumine, nagu blogija NOAs, kes esimese asjana kaevub oma toitu, selmet seda kõigepealt kuue nurga alt pildistada!

    Ma oleks vist mudas püherdanud nagu põrsas ja üritanud siu naeratust pildile saada.
    No ei ole viimastel aastatel ussi näinud, lootusetu seis.

    VastaKustuta
  9. Ma olen viimastel päevadel iga päev mõnda metslooma näinud :) Täna lisaks nastikutele jänest ja koolnud kährikut.

    Nastikud olid Hiire blindaazidel. Keskmise rea keskmise blindaaazhi lõunapoolsel küljel. Hästi ilusa selge kollase laiguga. Kes tahab, otsib homme üles :)

    VastaKustuta
  10. Ootavad need ussid jee samas kohas, koolnud kährik, see ootab, aga ussid on ära jalutanud.
    Loomi on palju, see on tõsi. Või, noh, neid näeb palju. Metskitsed, jänesed, rebaseredud.

    VastaKustuta
  11. Kähriku matsin maha muidugi. Täna olid otse õue peal neli nastikut, tegin siis pilti ka vastavalt rahva soovile :)

    VastaKustuta
  12. Keerusarvetrepp?
    Kaur, sa kährikumatusel sõnad ka peale lugesid?

    VastaKustuta
  13. Ei.
    Ma mõtlesin küll, et mis oleks metslooma matmisel kohane kombestik.
    Risti ju ei tee.
    (Meil on teises maakohas naabri koera hauakoht, millel on rist peal - no ei tundu õige mulle.)

    Kui lugeda, siis mis sõnum teie arvates kohane oleks?

    VastaKustuta
  14. Sõnum?
    Nagu igal hingelisel: tulid. Olid. Läksid. Loodan, et oli tore.
    Mida enamat?

    A.I.V.O - keerusaiatrepp äkki?
    Saiaisu tuli peale. Õnneks saia pole.

    VastaKustuta
  15. Trepilt klaasi, edasi pole jõudnud...

    VastaKustuta