Lehed

kolmapäev, 15. aprill 2020

Blabla



Mõnikord ei jõua mõistus näppudeni, see postitus oli määratud jääma mustandiks, aga läks teisiti.
Vabandust!

8 kommentaari:

  1. Hell freezes over - Epp annab IT nõu =): bloggeris saad postituse mustandiks tagasi pöörata (edit > revert to draft).
    Aga pilt on nii ilus ju.

    VastaKustuta
  2. Nupp ei ole kunagi vale.
    Kaamos ongi soome ilming ja mõiste.
    Nupp on inimese tähtsaim kehaosa, ja
    ühtlasi arvutuskeskus igasugu otsusteks.
    Minu nupp ei sobiks Kaamosele ja vastupidi.
    Noh, juba selletõttu, et minu nupp kaalub >2kg.
    Mul on suurem nupp :D

    VastaKustuta
  3. Aga mitte sellest,
    seekord, ei tahtnud ma rääkida.
    Epp puudutas mu _nuppu_ oma kommiga:
    Hell freezes over, mida iganes ta mõtles,
    aga mulle meenus 1979 ikaldus kui instituut
    kogu koosseisus kartulipõllule saadeti,
    õnneks oli meil kaasa lintmakk ilma kaaneta,
    et saaks helipead kruuvikeerajaga timmida...
    Looks oli ja on siiani see ainus:
    Hotel California (sõnadega versioon)
    https://www.youtube.com/watch?v=EqPtz5qN7HM
    Lihtsalt võrdluseks 1979 aasta kriisi meeleolud,
    mitte et ma su Mumford & Sons tegemisi kuidagi...

    VastaKustuta
  4. Assa!
    Nupud:
    -helipea timmimine kruvikeerajaga;
    -tipikate sügisene kartulimeeleolu (Kaamosele tuleb kindlasti meelde ptk.12-14)
    -Hotel California rütmis sulnilt nohisev tütarlaps:)

    VastaKustuta
  5. Ma keerasin mustandiks tagasi, aga see urrima tekst oli blogipuus kõik näha.
    Imelik tunne oli, no vägisi ajas vabandama😁

    VastaKustuta
  6. Lendav konn, ma pean arvustuse kirjutama, selge see!
    Peab mainima, et lugedes ei suutnud ma otsustada, kas mul on endiselt jube kahju, et ma võrdlemisi harimatu olen või on mul natuke nsgu hea meel ka, et ma mõnest analoogilisest seiklusest pääsesin tänu oma kasinale kooliteele.

    VastaKustuta
  7. Uurisin täna terve päeva
    neid koroona kontaktide jälitusäppe.
    Äpid pritsivad suvalist infovaba läbu,
    aga ikka on võimalik tuvastada kellega
    sa aastal 1979 koos kartulipõllul olid.
    Kusjuures privaatsus on 100% tagatud.
    Kes, kus, mis asjaoludel, pole teada.
    Olid lähedal, ainult see on teada.

    VastaKustuta