Lehed

neljapäev, 2. aprill 2020

Jälle märkmed kroonikaraamatusse



Nädalavahetuse peale mõeldes.
Kumb oleks mõnusam:
   a. Lösutada teleka ees, süües kõikvõimalikke rammusaid, ebatervislikke ning hanenuumana mõjuvaid roogasid ja vaadata netist motiveerivaid "treeni kodus nagu loom"- videosid või
    b. Treenida kodus nagu loom, samal ajal telekast vaadates rammusate, ebatervislike ning hanenuumana mõjuvate roogade valmistamist?

Küsimus on retooriline, keegi ei pea vastama. 
Kohustuslik "olemeõigekõikkodus"- kassipilt ka. Poseerib boss nimega Kartul (tal on lühike priske kere ja jalad nagu kartulisse turgatud orgid)
Kassid on türannid. Ma üritan neilt õppida, aga laiskus ei lase.

Tegelikult ei tee ma nädalavahetusel alguses loetletud tegevustest ühte ega teist. Mul on 25. meetrine rull aiavõrku, mitte ühtegi aiaposti, fiskarsi labidas ja moreenpinnas. Kanakoloonial on kitsas, nende jalutusruumi on vaja laiendada, postidega saab põnev olema - saag on, aga käima ei lähe.
Tegelikult on mul nii selle takistuse kõrvaldamiseks kui ka kevadise maaharimise jaoks lahendused olemas, ma ei põe. Elu on kui mitte lill, siis naadivars ikka.

7 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Ma mõtlesin täpselt sama, kohe kui pealkirja nägin. 😁

      Kustuta
  2. Selle peale ei tulnudki ..😁

    VastaKustuta
  3. Heh, ma mõtlen koroonast hunt/susi/võsavillem/metsatöll/kriimilm/sorusaba - sttiilis, eks seepärast keeldus mu aju võimalust nägemast.
    Et kui ei nimeta, siis ei tule või nii...

    VastaKustuta
  4. Ma algul arvasingi, et hakkad koroonatõkke võrkaeda püstitama:)

    VastaKustuta
  5. Mu meelest on väga ilus ümberütlemine "pärgnuhtlus". Notsu blogist leidsin.

    VastaKustuta
  6. See on lausa ilus sõna, ilusam kui too risu ära teeninud ongi.

    VastaKustuta