Lehed

reede, 24. aprill 2020

Fotojaht S



Tuleb jaht või ei tule?
S-tähte on igal pool.
Alati.
Mitte kunagi ja mitte kusagil pole s-i siis, kui teda vaja on.
Mul õnneks näkkas.
Esimese pildi peal on kaks s-iga asja. Koer ja mürkel.
Oih, kutSu ja Seen, vabandust!
Kutsu palus end pildil udustada, kellele ikka meeldib end teetolmus selili ussi mängides eksponeerida, seen seevastu poseeris kuidas jõudis, pea netilt viltu ja naeratus miljonis s-is mustri sees näha.



Teine s sumiseb. Ilusa sirge rühiga, ei hoia end s-kujuliselt krõnksus, pesu seljas triibuline, mitte siugja mustriga, aga SUMISEB.
MeSilane.




Teised jahilised:
Tegelinski
Tegelinski külalisesineja
Mummo
Kaur, kellel on juba ka järgmise fotojahi pildid olemas, teemaks LIIKUMINE. S-i jahti panin täiesti omavoliliselt tema siupildid.
Epp
Maailmaparandaja
Ritsik
Fotosahtel
A.I.V.O

Ma korjan linke sedamööda juurde, kuidas neid leian.
Põnev!

10 kommentaari:

  1. Sumisemine ongi üks suur S. Niikaua, kuni SSSutsaka kätte saad!
    Seen, ma loodan, on tänaseks söödud, ega ju muidu seenepaastust lahti ei saa, kui seenesoustiga algust ei tee! Ma ei ole osanud metsas mürkleid kunagi märgata :(

    VastaKustuta
  2. No küll on imeilus sumilane! Kuidas sellist üldse on võimalik teravalt pildile saada. Lennu pealt ja puha.
    Ja seen on nagu labürint. Sinna mustrite vahele võib ekslema jäädagi.

    VastaKustuta
  3. Tegelinski, ma muidu korjan ja söön seeni vahel ikka, aga mürklid kasvavad mul keset õue kohas, kus ma olen sedasama püherdavat koera tihti pissimas näinud ja no ei tõuse käsi, ei isuta üldse. Pirtsutan, las kasvavad nõndasama.

    Maailmaparandaja, sa ei kujuta ette, kui paljudel tehtud fotodel oli mesilase asemel udupilveke. Sõrmi ja varbaid tuleb lausa mitu ringi ära lugeda!

    VastaKustuta
  4. Nii kummaliselt kui see ka ei kõla, pole mina oma elus mürkliga silmast silma kohtunud. Omapärane tegelane näib olevat. Puha s-ipuru.

    VastaKustuta
  5. Mul tekkis tunne, et selle lendava sumiseja pildi näitamisega sa kiirustasid... mõtlesin sellele täna, kui kogemata oravaga kokku sain ja püüdsin saada pilti järgmisesse nädalasse.... Liikumine siis.
    31 võtet, ja enamus udupilved ;)
    Sul jah lausa lend pildil olemas!

    VastaKustuta
  6. Küll neid liikumise pilte veel on ja tuleb juurde.
    Las see mumm sumiseb pealegi siin.

    VastaKustuta
  7. Viimase pildi sisse mine nagu operaator Kõps putukariigis.

    VastaKustuta
  8. Selle peale läksin ja otsisin tolle multika üles.

    VastaKustuta