Lehed

teisipäev, 21. aprill 2020

Moega on nii lihtne kaasas käia



Olen seda testi ennegi teinud, tulemus püsib sama.
Mõni asi näib loogiline, just see introvertsuse ja visionääriks olemise teema, seda on emakeeles lihtne sõnastada: omaette nurgas nohisev udupea. Aga et olemuses, taktikates ja identiteedis on loogilisusest, planeerimisest ja veenvusest ainult rapped olemas, vaat' see on küll kogu aeg imelik näinud.  Ma teen oma leivatööd nende kolme samba najal ja ma ei tee seda halvasti. Oleks mul loogiliselt planeeritud veenvust sama palju kui visionääri pilku...ma oleks akadeemik! Vähemalt!

Lisaks on murettekitav see, et kuna empaatia on üks kahepalgeline nõid siis ma ei teagi, kas ma olen empaatia skaala selles otsas kus kõlgub silmuses tuule käes liiga palju teiste inimeste muresid enda kanda võtnud psühholoog või skaala teises servas, kus empaatiline psühhopaat paneb teisi inimesi läbi põleva rõnga hüppama lihtsalt sellepärast, et ta saab.
Õnneks näib, et veenvus ja planeerimisoskus pole mu tugevaimad küljed, seega on mu lootus psühhopaadina karjääri teha nigelavõitu.
Peaks oma mõningaid loomuomadusi arendama hakkama, materjali kesktaseme suurkelmi voolimiseks peaks ju olema?

Tolkieni ja Shakespearega samas pundis olla on kahtlemata meeldiv, kuid nende ja teiste tuntud nimede rida testitulemuste all purustas mu jaoks viimasegi mulje testi tõsiseltvõetavusest.  Ma olen skeptik ja pessimist.  See kaitseb paljude pettumuste eest.
(Tagantjärele seda kokkuvõtet läbi lugedes tuli silme ette koipulbrist ja juukselakist tolmav raamatupidaja, no niisugune kuiviklik keel, et hoia ja keela!)

Nii, et minu "tasuta isiksus" on INFP.
Mesi mu hingele oli loomulikult kaheksandal leheküljel avanev kokkuvõte: "Vähesed isiksuse tüübid on sama poeetilised ja heasüdamlikud kui vahendajad. Nende altruism ja elav kujutlusvõime võimaldavad vahendajatel ületada palju väljakutseid pakkuvaid takistusi. Vahendajate loovus on hindamatu paljudes valdkondades, sealhulgas ka nende enda isiklikus arengus."

Teinekord hea jälle lugeda, eriti, kui mingi pange jala otsa haagin või lihtsalt jõhkrutsen, sest ma saan seda teha.


Meel
  7%
93%
EKSTRAVERT
INTROVERT
Energia
77%
23%
VISIONÄÄR
REALISTLIK
Olemus
35%
65%
LOOGILINE
EMPAATILINE
Taktikad
24%
76%
PLANEERIV
OTSIV
Identiteet
17%
83%
VEENEV
ETTEVAATLIK

14 kommentaari:

  1. ma arvan, et raamatupidaja läheks rohkem INTP alla.

    VastaKustuta
  2. Ega ma end raamatupidajana tunnegi, lihtsalt see preambula, mille ma enne testi letti löömist kirjutasin on sihuke tolmav ja kergelt kopitanud hõnguga.
    Äh, see on raamatupidajate suhtes ebaõiglane, pole nad midagi nii mullusuiste heinte moodi.
    Pigem siis koiliblikas ise oma täies ilus, suu veel kampsunikraed täis.

    VastaKustuta
  3. No mis neil raamatupidajatel viga on? Ma tean näiteks üht Ferrarit:D

    VastaKustuta
  4. Ma juuu üüütlesin juba, et pole neil bugalteritel häda midagi, pagan, oma lobaga ma endale ükskord augu kaevan....

    VastaKustuta
  5. Tere! Sooviks ka sellist testi teha, kas on linki saata? On ülihuvitav nii enda kui lähedaste kohta sellist teavet saada. Ja Teie tulemused on väga loomingulised...Olge terve!

    VastaKustuta
  6. https://www.16personalities.com/ee/isiksuse-test

    Kus mu kombed küll on, ma panen selle nüüd teksti sisse ka nagu viisakas on.

    VastaKustuta
  7. Ma juba enda juures avaldasin kadedust, aga sinu juures ka siis, for the record: sa oled ikka nii heas seltskonnas. Tolkien, Shakespeare...
    Mul endal oli Obama ja Oprah. Ja veel paar näitlejat. Mõlemad O'd mulle tegelikult väga meeldivad, aga siiski oleks veidike... mmm.. intellektuaalsemat seltskonda eelistanud =)

    VastaKustuta
  8. Austan inimesi, kes usuvad, et nad suudavad midagi 7-palli skaalal hinnata. Ma pean enda seisukohal sellist hindamist jamaks, 2 astet on ülearu.
    Ma suudan omaarust adekvaatselt midagi hinnata 5-l asteml:
    - OK
    - käib kah
    - ei liha ega kala
    - kehvapoolne
    - puhta jama.
    Umbropsu vahepealseid variante valides tuli välja, et ma olen ettevõtja tüüp!!??
    No ega ikka ei ole küll.
    Samas seltskonnas Hemingway-ga - oli too siis ka biznesman või?

    VastaKustuta
  9. Mis mõttes viiest redelipulgast piisab? Ma tundsin vahepeal komakohtadest puudust!

    VastaKustuta
  10. Tänan lingi eest, tegin ära ega nõustu üldse tulemusega, olen ka pigem pessimist-realist, aga minust sai selle testi tulemusena esivõitleja.

    VastaKustuta
  11. Eks see üks meelelahutus ole, natuke nende "tee IQ-test ja saa viie minutiga teada, kas oled geenius" või "ütle oma lemmikloom ja me anname nõu kuidas miljonäriks saada" - testide moodi. Mina oma meelerahu huvides eriti tõsiselt neid tulemusi ei võtaks.
    Vähemalt lõbus on, kehval ajal abiks ikka 😀

    VastaKustuta
  12. Sina ka, Kaamos.

    Kolmkümmend aastat tagasi...
    kui sina alles märgasid, olid need testid
    meil kohustuslik protseduur kandideerimisel.
    90ndad oli metsik ida, kedagi ei usaldatud.
    Lihtsast vestlusest ei piisanud, oli vaja testi.
    Selleks ajaks olid levinud DOS arvutipõhised testid,
    mis oli juskui usaldusväärsem kui oma silmaga hindamine.

    See woodoo on nüüd tagasi.

    Saatuse iroonia on selles, et mul olid siis need testid
    olemas juba aastaid varem kui eesti töövõtjad avastasid.
    Ka siis, 80ndatel olid sanktsioonid, aga sellegipoolest
    olid Tallinnas laua all IBM-i viimased mudelid ja
    Tartu oli Apple arvutitega üle ujutatud.

    Ja muidugi on meil kõik maailma olulisem soft olemas olnud.

    Aga ikka on ullikesi, keda tillist tõmmata,
    ja mida kõvemini tõmmata, seda kõvemini
    oiatakse, veel, veel, veel...

    VastaKustuta
  13. "Kolmkümmend aastat tagasi...
    kui sina alles märgasid"

    Mida iganes sa sellega mõtlesid, mina tõlgendan seda nagu mulle parasjagu sobib ja seega tänan komplimendi eest!

    VastaKustuta
  14. Aega võttis, aga paistab,
    et oled ikka märganud :D

    /mina eesti keelt leiutanud/

    VastaKustuta