Lehed

teisipäev, 30. juuli 2024

Koguneb

 


Tasapisi koguneb äng. 
Miks see sunnik koguneb - ei tea. Kuidas rahu saada - ei tea.
Äng on ju põhimõtteliselt rahu, eksole. Kiirkeedukatel on väljastpoolt vaadates väga rahulik,  mõnikord ventiil vilistab, ei midagi enamat. Kui on ventiil. Kui ventiil pole kogemata mõnest katlas üles-alla hüppavast rupskitükist ummistunud. Siis surve muudkui koguneb. 
Ma olen ju kirjeldanud oma esimest kogemust kiirkeedukatlaga, kus pärast vahelduvat vilistamist arvasin, et nüüd on roog valmis ja tõmbasin kaanelt ventiili eest. 
Hea küll, see, et tilli ja petersell kauni mustrina lage katsid oli mulle mõistetav, aga kuidas pealtnäha terve porgand end peaaegu lakke sisse löönuna end seal süütult edasi-tagasi kõlgutas on mulle siiani arusaamatu. Ventiiliava oli ju peenike, peenem kui porgand igal juhul.
Ilus oli, kui aus olla. Värvid, muster...
Kui ma peaksin plahvatama oleks see palju koledam. Laeks oleks siis teised inimesed.
Tehase söökla puhkus sai läbi. Aknast tuleb kapsasupi lõhna, veel natuke ja ma lähen lükkan selle poti kummuli, mulle ei meeldi kapsasupp. 
Kolleegidel saavad puhkused läbi, parkimisplats on igal hommikul aina tihedamalt täis. Mis mõttes ma pean majast viiekümne meetri kaugusele parkima, ah? Mõttes külvan naelu platsile.
Inimesed tahavad minuga rääkida. Niimoodi lähedal olles rääkida, hästi lähedal. Peaks küüslauku sööma. Ja sibulat. Ja heeringat. Ja pesemise jätaks mõneks nädalaks ära. Ja shiiiiisss ma vhessstleksssinh nendega...
Miks see kaktus mu sees sel moel kasvab, ma ei tea. Nagu ma juba ennustasin - minust saab mutt, kelle vormirõivaks on kolme puuduva nööbiga võidunud sitsikittel ja aksessuaariks jalutuskepp mille otsa on installeeritud raudnael.  Muudkui sõidan bussides- trammides jänest ja nõuan istekoha vabastamist, sest ma vajan just seda ainsat kohta millel istub ainus reisija sõidukis peale minu. Sest ta on noor. Ja ilus. Ja terve. Sellepärast.
Olge hoiatatud.


Kuulge, see pole hea märk - ma lasin AI-l teha pilte koledatest kurjadest muttidest ja ma ei saanud ühtegi valitud, sest nad olid mu meelest liiga ilusad ja leebed. 
Ma lähen pauguga põhja. Või, olgu, lakke.



16 kommentaari:

  1. Ilusad suured silmad kurjal AI-mutil:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Õige küll, ma oleksin AI-le silmi pidanud kirjeldama kui rähmaseid ja põletikulisi. Ikka iga päev õpin, näedsa

      Kustuta
  2. Lootsin näha pilti köögi laemaalingust!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Khm, tollal oli lauatelefoniga jube räbal pilti teha...

      Kustuta
  3. Kõigest 900g plastist hapukapsaämber (nagu neid poes müüakse) võib eirata kõiki füüsikaseadusi ja plahvatada selliselt, et hapukapsaid ripub nelja meetri kõrgusel olevate ventilatsioonitorude küljes.

    Neid kitli ja kepiga tigedaid mutte vist juba on, karm konkurents. Eristumiseks ja kriipi olemiseks kaalu hapnikuballoonide kaasalohistamist (no keevitajate omad) ja tikutopsi raputamist kummalise itsitamise saatel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tikutopsis viidi nõuka-ajal polikliinikusse ühte teatud analüüsi!

      Kustuta
    2. Kas see on boonuseks teiste vanurite hirmutamisel või annaks seda kombineerida ka Tik-Toki väljakutsega noortele?

      Kustuta
    3. Na olen haiglas töötanud, olin mõned nädalad ka laboris abiks. Sellised ...noh...sellised tõid ikka moosipurgiga, vedas, kui pooleliitrine sattus olema.

      Kustuta
  4. Ei tea, kas kolleegide sussidesse pissimine oleks teostatav.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui ma olen oma elu eesmärgi - õelaks vanuriks saamise - teostanud, siis pole mul kolleege. Aga sina, kulla nimetu, pissi terviseks!
      Muide, kui kolleeg ise sussides sees on, võib tegu olla päris ohtliku tegevusega.

      Kustuta
    2. "Elementaarne, Watson. Mina teile taskusse, teie mulle turvajalatsisse."

      Kustuta
  5. Väga edukalt plahvatab ka termosesse lapsele tehtud maasika-piima kokteil suhkruga, kui see, kes selle eeldatavalt ära sõi, hoopis toanurka tõstab ja siis unustab. Pauk, mis teiselt korruselt tuli, oli muljetavaldav ja lukustas kõrvu ka maja teises otsas esimesel korrusel. Te olge targemad ja valgustage asjaosalist anuma sisust ja soovitage kohe ära süüa.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuidas see nüüd töötab...? Oli kinnises anumas? Kui pikalt? Lihtsalt topsi pandud piim nagu ei peaks plahvatama, pigem võib pikapeale intelligentseks eluvormiks areneda.

      Kustuta
  6. Mitte lihtsalt piim vaid purustatud maasikate ja suhkruga segi. See vanakooli värk. Tassisuuruses termoses, kaas kõvasti peale keeratud (mitte see, kust saab läbi luugi juua vaid joomiseks peab kogu kaane ära keerama). Täpselt enam ei mäleta aga paar nädalat läks vist aega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Piimatoode. Keemiarelv. Sest ma pelgan, et hais oli unustamatu

      Kustuta
    2. Ma igaks juhuks ei läinud sinna tuppa. Härra teismeline sai oma tegude ja tegevusetuse tagajärgi ise likvideerida. Mind üldse sinna suurt ei lubata, kui ma sinna ükskord jõudsin siis miski ei haisenud.

      Kustuta