Lehed

esmaspäev, 1. juuli 2024

Uudishimu, mis muud

Kui sa ei ole vastanud, liigu alumise pollini, ülemine on lukus.



Kui vana sa oled
Alla 40
40-50
50-60
60-70
70+
Created with SuperSurvey

19 kommentaari:

  1. Vastused
    1. Seda ma kahtlustan jah. Et siin võiks müüa kargulaenutuse ja proteesiliimi reklaame.

      Kustuta
    2. et see käib vanusega kaasas ? kummaline...

      Kustuta
    3. Proteesid ja reieluukaelamurrud e lagunemine või reklaamimüük - mis neist kummaline on?

      Kustuta
  2. meile pole küll täpsustatud, kas küsimus oli kümnendsüsteemis või mingi muu alusega.

    VastaKustuta
  3. Näib, et link on katki läinud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole katki, see liht sulgubki 25 vastuse pealt; aga ma panin veel ühe, mis peaks 1000 vastust välja kannatama.

      Ja normaalsed vanurid peaks õhtul kaheksast magama, et homme naabreid sõimata, et nad veel kell kümme liigutavad ning kell neli ärkama, et muru niita ja kõiki laiskvorstideks nimetada.

      Kustuta
  4. Väga huvitavad vahemikud :D Esiteks on kõik alla 40-aastased pandud ühte patta ja järgnevalt kümne aasta kaupa ehk miks mitte eristada kahekümnendates ja kolmekümnendates inimesi, samuti võib siin ju leiduda ka alaealisi. Lisaks, kui on vahemikud 40-50 ja 50-60 ja 60-70, siis kuhu peaks klikkima 50-aastane ja 60-aastane? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui sa oled täpselt 50 v 60, siis see läheb ju väga varsti mööda...

      Kustuta
    2. No kui alla 40 palju tuleb, võib ju täpsustada, ma ei oska isegi põhjendada, miks ma arvan, et siin on mingi gerontide paradiis.

      Kustuta
  5. Järgmise polli küsimus võiks olla - Kui noorena sa ennast tunned erinevalt passis oleva aastanumbriga?
    Muide, selle vastused võivad näidata, miks inimeseloomad end katki töötavad...
    Raisakull

    VastaKustuta
  6. Polli tulemused

    Ma kustutasin mitmekordsed vastused ära - jama lugu muidugi kui samast seadmest vastaski 2 erinevat inimest.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Miks??? Mul on vähemalt 4 alter egot!

      Kustuta
    2. Kõlab hästi! Mul on eee... 1 töö jaoks, 1 niisama kodust väljaspool olemiseks, a niisama omaette olles olen normaalne.
      Filmi "Split" oled vaadanud?

      Kustuta
    3. Ei, sest kõikide alter egode koostises on "see hull, kes yhtegi filmi yle 2 minuti vaadata ei viitsi". Mis seal tehakse?

      Kustuta
    4. A. Aga minu filmides ei tehta kellelegi haiget.

      Kustuta
  7. Pole selge ju millist vanust küsitakse? Kas seda kui vanana end ise tunned. Kui vanaks teised sind peavad. Mis on su füsioloogiline vanus. Mis on su mentaalne vanus. Kui vana välja näed. Passist leitav ametlik number inimesi eriti hästi ei iseloomusta ;) Kõigile vastates võiksin enamuse kaste ära märkida ;)

    VastaKustuta