Lehed

teisipäev, 24. oktoober 2023

Päev

 


Siit








Siiani








Viimase peal päev!

Ja edasi:










9 kommentaari:

  1. See ei ole Insta, kuhu paar arusaamatut pilti panna, aga ma olen tänulik, et jätsid kirjutamata, kuidas ma täna 3 korda su ees sõna otseses mõttes põlvili olin. Neist tundmatute inimeste lõbustatud kõõrdpilkudest saan üle.

    VastaKustuta
  2. No natuke võib veel edasi minna, aga üldiselt see 3-4 ööd kuivtrenni, käehoidmist, tunnetest rääkimist ja sinised põlved tekitavad mõtte tagasi minna.

    W

    VastaKustuta
  3. 😳 Vägisi tekib küsimus, et kus sa käisid, et see reis niiiiiii erinev näib....🤔

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu mälu ple nii selektiivne. Aga ma ei löönud ka juba laevas pead ära.

      Kustuta
    2. Kuna küsimärki ei olnud, siis võttis minu pika taibu juures 3 päeva, et aru saada, et see võis küsimus olla ja ma olin siiani vastuse võlgu.

      Seal käisin.

      Kustuta
  4. Laevas pea muhkulöömine on tuttav teema, eriti alumisel polkal magades!

    VastaKustuta
  5. Pea äralöömine iseenesest on ju lubatud, aga kui see tekitab räigeid kõrvalnähte ja soovi tunnetest rääkida, siis võiks preventiivselt laeva Infoletist läbi minna ja kiivri laenutada.

    VastaKustuta
  6. Mis laeva...????

    Kaur

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Maltsveti valge laeva, muidugi.
      Iseasi, kas praegu oleks mõistlik Jeruusalemma sattuda. Meil lõi õnneks bumerangiefekt sisse ja lõpetasime seal, kust alustasime.

      w

      Kustuta