Lehed

teisipäev, 28. august 2018

Ei millestki



Sõnapidaja peab olema! Kui ikka lubasin eile endale, et õhtul jäätist külmikust välja ei võta, siis ei võtnudki. Istusin külmkapi ees põrandal, kapiuks selja peale lahti, vasak käsi hoidis kapis jäätisekarpi kinni ja paremas käes oleva lusikaga kühveldasin endale jäätisekuhjasid suhu. 
Tühi karp oli tänase õhtuni kapis, lubadus ju!

Täna sain teada, et kui karbitäis pelmeene otsustab oma kooselu lahutada, saab sest perest pool karpi frikadelle ja pool karpi klimpe. 
Ahsoo, joogialaseid detaile õppisin ka: mohitosse piparmündi asemel kanepit pannes saame joogi nimega hihiito.
Vaevalt, et see hästi maitseb. Juba mohito on jama.

Peaks süüa tegema (loobin mõtlikult kirsstomateid suhu)....



7 kommentaari:

  1. ot mismõttes mohito jama on? mulle maitseb ka selle alkovaba variant - laim, suhkur ja piparmünt on ju imehea kombo.

    VastaKustuta
  2. Liiga magus, noh. Mohito miinus suhkur miinus alkohol, aga see on mingi muu jook, kiluvõileib pole ju ka kiluvöileib, kui teha see miinus leib miinus muna....

    VastaKustuta
  3. Eks inimene õpib kogu elu ja ma olen täiesti nõus, et mohito on liiga magus.Laim ja piparmünt on päris söödavad asjad, aga seal mohiito sees koos suhkruga on kuidagi keemilise maitsega.
    Muide minule maitseb kiluvõileib muna asemel hoopis tomatiga. Soovitavalt veel oma kasvuhoone oma.

    VastaKustuta
  4. a suhkrut saab ka vähem panna. ära ei pea jätma, lihtsalt endale ise tehes saab oma maitse järgi doseerida. ja pruuni suhkruga on veel täitsa teistmoodi maitse...

    VastaKustuta
  5. Nüüd pean ma tunnistama, et olen seda kokteili ainult ühe korra elus üle võõra klaasiääre mekutanud ja kohe ära põlanud.
    Seega valmistamise nüanssides kaasa rääkida...äh, kaasa mõeldagi ei oska.
    Võibola kunagi teises elus😁

    VastaKustuta
  6. ma puutusin selle maailmaga vahepeal rohkem kokku, sest A.-l oli vahepeal kokteilivalmistamise hobi ja selle käigus sain ma õige mitut proovida ja välja selgitada, mis mulle maitseb. a see hobi jäi sinnapaika, sest kulukaks läks, ja selle mälestus elab ainult mitmes koju kogunenud kokteiliraamatus ja paaris seismajäänud kokteilikomponendis, mis ilma hobindamiseta kuidagi otsa ei taha saada.

    VastaKustuta
  7. Mul oli üks tütar kooli kõrvalt baaridaam, käis mingisugustel segude leiutamise võistluselgi, aga minust on tema oskused mööda läinud. Ei ole saanud proovidagi.
    A kunagi peaks s mingi kursuse võtma. Kuidas kõikvõimalikke kokteile teha ja kuidas need maitsevad. Võib põnev olla.
    Ja lõpuks teeks hihiitot.

    VastaKustuta