Lehed

teisipäev, 22. oktoober 2024

Lootusetu

 Kas teid on kunagi elus tabanud tunne, et kõige mõistlikum oleks võtta labidas, kaevata mingi pehmema haljasala keskele korralik auk ja endale sealsamas muld peale tõmmata?

No kellel siis sellist hetke pole elus olnud, eksole!
Paar päeva tagasi ostsin ühe kolleegi käest mõned meepurgid.  "Ostsin" on pisut ennatlik kirjeldus, sularahatu nagu ma sel hetkel olin sain purgid niiöelda "raamatu peale", järgmisel päeval pudistasin eurod lauanurga peale valmis, et võlg tasuda.
Tehas on suuuuuuur, me ei kohtu kaugeltki iga päev ja nii see raha seal vedeles. 
Täna käisin teises tehase osakonnas, kümneid kilomeetreid eemal. Avatud kabineti uksest möödudes nägin seal tuttava moega inimest ja lendasin peale nagu parm palaval suvel üritades vaesele ohvrile raha toppida ja teda ülevoolavalt mee eest tänada.
Vähe sellest, et tegu oli vale inimesega, tegu oli lisaks veel kolleegiga piiri tagant, kes ei saanud mu rünnakust ööd ega mütsi aru.

Ma vist oleks ikka oma sapöörilabidat pidanud kasutama. Jube piinlik 
Samas....on ikka tuutu, kutt oleks jumala muidu paarkümmend eurot saanud teenida. 
Ta oma viga, on ju?

Ma endiselt ei suuda inimeste nägusid meeles pidada. 



6 kommentaari:

  1. "Thank you for the honeypot!" Mnjaa...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mu verbaalne rünnak oli emakeelne. Seda enam oli rünnatav muidugi segaduses.

      Kustuta
  2. Kaks nädalat puhkusel olnud naiskolleeg avab arvuti, logib meilboksi ja märkab esimese meili pealkirja - "Veel kord meest". Avab õhinal ja loeb:
    "Lugupeetud naised! Palun teid kirja panna, kes pole veel saanud, aga tahaks; kes on juba saanud, aga tahaks veel ja kes pole üldse saanud ja ei tahagi! Teie mesinik Vallo"

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Noormees, teie nalja habe jäi ukse vahele.
      A ma olen tõsimeeli mõelnud, et mesinikke on nõnda palju, et huvitav kes küll poest mett ostab? Ometi ju ostetakse.

      Kustuta
  3. Nägudega on raskusi, nimedega on raskusi ja nimede ning nägude ühendamisega on raskusi. See tühiasi ei ole mind sundinud veel auto pakiruumist sapöörikat hauakaevamiseks haarama sundinud. On hullematki ette tulnud ja vaatamata hullemale on muru ikkagi veel songimata jäänud.

    VastaKustuta