Lehed

pühapäev, 11. august 2024

Täiesti mage ja kõike muud kui tõsine

 

Imagine

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people living for today

Lihtne, selline ju maailm ongi. "Ei ole möödund või tulevaid aegu. On ainult nüüd ja on ainult praegu." 

Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people living life in peace, you

Läheb juba keerulisemaks. Kas selleks, et poleks millegi nimel tappa või surra peaks kõik olema suur ühtemätsitud plastiliinipall? Muidu ei või rahus elada? 

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one

Lalalalaaa

Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people sharing all the world, you

Appi! NWO! Icke, appi! Bilderberg, rooma klubi, Klaus Swab, illuminaadid, reptiilid on mu köögikapi kallal!  "Sa ei oma midagi ja sa oled õnnelik"!  Et tu, Beatles?


You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will be as one

Lalalalaaa

***

Voorand laulis seda ja ma sel korral olin mõttega sõnade juures.  Need Inimesed Mu Peas hakkasid sellest oma liini ketrama, jobud.

***

Ei, ma PÄRIS lolliks pole läinud. Mõni kahekõne või koosolek mu peas läheb lihtsalt nii imelikuks, et kirjutan selle välja. Muidu hiljem ei mäleta kui veidraid radu fantaasia lidub. Erinevalt põldpüüdest, kes lidumise osas on rumalamad kui jänesed - pildil olev kamp lubas mul koju sõita kolm kilomeetrit tunnis, mitte üks, kes tee peal marssis ei pööranud kõrvale, muru sees oli neid ka mõned.  Kui heinamaa serva sain, mahtusin mööda põikama.



10 kommentaari:

  1. Kas need inimesed sõid su tabletikarbi ka tühjaks v?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei, Need Inimesed on ilma igasuguste ravumitetagi napakad. Mitta väga palju napakamad kui ma ise, pakun, et umbes sama tase.

      Kustuta
    2. Me vist räägime teineteisest mööda praegu. Jälle.

      Kustuta
    3. Nagu tavaliselt. Millal see enne vestlemist seganud on?

      Kustuta
    4. Kuni sa rosinad mu küpsiste seest välja nokid, on kõik ok.

      Kustuta
    5. Oot, kumb meist see napakam nüüd on...?

      Kustuta
  2. Need onud, kes laulsid, et positsiooni obsessioone pole vaja, ei tea midagi Kirde-Euroopa talvest ja võivad rõõmsalt palmi all oma eralennukit edasi poleerida. Mulle on mu suletekk ja puuriit ikka armsad edasi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Selliseid asju on rikkana väga lõbus laulda, siis näib, et kõike laiali jagades saavad kõik ilusa suure pirukatüki.

      Kustuta
  3. Aga 30 tibu maanteel jooksmas näha on haruldane vaatepilt ainult väljavalitutele, veel väljavalitumad suudavad neist ka pilti teha. Meil on ainult rebased ja metskitsed, iigaav!

    VastaKustuta