Lehed

neljapäev, 22. august 2024

Me peame rääkima kummipartidest

(by W)

Pilt AI-lt

Iga endast lugupidav inimene teab, et kui tema elus ei ole hetke kummipardipoes, siis ei ole ta päriselt elanud.
Või vähemasti peaks ta seda teadma. Sest isegi kui õnne ei saa rahaga osta, siis kummiparte saab!

Ma üritan Maakale sugereerida, et ülejärgmine reis saab olla vaid kohta, kus on spetsiaalne kummipardipood. Ehk kummiparte on enam kui lusitaania teetigusid Eesti aedades.
Ükski kummipart ei söö su aeda lagedaks. 

Päris- ehk muskuspardid ei pidavat suutma täismõõdus lusitaanlasi neelata. Kärnkonnad ka mitte. Nii et ei ole vaja nimetatud olevusi pakkuda.  

Küll aga võib lusitaanlasi endeid müügiks pakkuda. Kasutamata turunišš. Peaks minema kaubaks nördinud pereemadele, kelle priske taskurahaga lapsed koju tulles raske vaevaga kasvatatud ja kokatud aiasaaduste peale nina kirtsutavad. Lusitaanlaste puhul ei ole probleemi, nad peavad isegi su peenras kasvavaid porgandeid Michelini tärni resto à la carte eelroaks. Isegi kui nad unustavad "aitäh!" öelda, söövad nad kõik tänulikult ära. 

Ma kohtan lusitaanlasi tööle minnes: teoorias peaks neile peale astuma, kodumaa kaitse nimel, aga nad on kogematagi jala alla jäädes kui rõve kummikomm, pisut libe pealegi, ning ma hakkan peas kuulma hüpoteetilist karjumist.

Teema juurde tagasi tulles:

kummipardipealinn on Amsterdam. Aga kust neid veel (hulgi vaadelda) saaks? IRL, mitte internetis. Oma puu- ja juurviljad, lihalõigud ja kummipardid tahan ma ise valida, mitte netist tellida. 


13 kommentaari:

  1. James Veitch nõustub sinuga https://www.youtube.com/watch?v=uYOmtEcZ1lk

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D jah, seda videot ma tean. Ja ma nõustun temaga.

      Kustuta
  2. Madridi Plaza Mayoril on kummipardipood. Madrid on muidu ka tore linn. Maakatele võiksid meeldida kuningalossi tagant algavad kuninglikud jahimaad (Casa de Campo), mille tsiviliseeritumad osad sisaldavad mh loomaaeda ja rosaariumi. Otselennud paar korda nädalas Riiast. Parim aeg külastamiseks sept-okt ja aprill-mai. Suvel ei soovita, talvel võiks olla suht okei.

    ep

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Riiga saamine on niiiiii tüüüüütu. Aga kummipartide nimel tasub kaalumist ja läheb listi.

      Kustuta
  3. Madeiral Funchalis oli samuti kummipardipood. Kohale saab kõige lihtsamini tšarteriga, sügisel algavad lennud. Aga vist ka juba Airbaltic lendab otse. Pardid partideks, aga sinna saarele tasub igal juhul minna.

    Kristallkuul

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See aasta sinna ei jõua, muud plaanid juba lukus. Ei tundu koht, kuhu kaheks ööks minna.

      Kustuta
  4. Dubrovniku vanalinnas on kummipardipood.

    VastaKustuta
  5. Pardipoodi ma soovitada ei oska aga pardid on mul ritta laotid nii tööarvuti monitori servale kui autosse. Parte pole kunagi liiast...

    VastaKustuta
  6. ChatGPT ütles, et Tallinnas, Pikk tänav 12, leiab ka ühe kummipardipoe.

    VastaKustuta
  7. Kummipartide kogumine on minu jaoks täitsa uus nähtus. Kummipardi rallist saan ma aru, aga muidu neid kokku osta? Milleks, nad on ju kõik ühesugused?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eee... Mul ei ole ühtegi.
      Üks võiks ju olla? Ainult parim muidugi, sellepärast ongi suurt valikut tarvis.

      Kustuta
  8. Aga kelle pardid siis pildil on, kui mitte sinu? Üks igat sorti imeasjadest võib meil kõigil olla. Parti mul pole, aga vaase on rohkem kui küll. Vanasti meeldis mulle nende sisse erinevaid lilli panna, nüüd seisavad enamasti tühjalt. Aga ära visata või anda ka veel ei raatsi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pildi all on vist kirjas, et pilt on AI-lt e tehisintellektilt. Piltide genereerimises on ta päris hea, tore mänguasi.

      Kustuta