Lehed

reede, 3. november 2023

Südasügise paradiis


Mulle on alati meeldinud neid vaadata tagantpoolt. 
Kumerused, peen piht, siredad sirged jalad, millel helgivad hõbedased karvakesed. Juba mõte neile lähenemisest, liibumisest ümara keha vastu tekitab värinaid. 
On see hirm? 
Ei tea, hirm on mulle võõras. 
Iha on see, soov neid omada. 
Kasvõi ühte neist. 
 Täna on see päev. Imeline soe sügispäev, päike läbi kõrrepõllu, suvine kiire jaht on möödas. Nad ootavad nüüd võtmist, on aeg, on viimane aeg oma seemet külvata. 
Lähenen õrnalt, ei tohi teda, seda ainukest, kelle valisin, ehmatada. 
Ta on lähedalt veel ilusam, ümaram, nõtked jalad ..surun end tema jalgade vastu, haaran pihast ja tõmban ta lähemale. 
Ta keha on nii pehme, see üllatab. Suur pehme tagumik vastu mind... 
Ma ei valitse end enam, ma tahan, et  me saaksime temaga lapsi. Palju lapsi, metsikult palju, ma ei lase temast enam lahti... 
ta vabiseb mu keha vastas... 
ta vaatab mind üle õla... 
ta siirutab mu poole oma suu... 

 *** 

 "Ema, tule vaata, ämblik sööb teist ämblikut!"


8 kommentaari:

  1. Väga normaalne.
    Selle asemel, et kellelgi aastate kaupa hinge ja elutahet järada. Õudne lõpp vs ... .

    Käisin googeldamas, kas keegi värvib v blondeerib oma jalakarvu; sain teada, et päike võib karvu pisut heledamaks pleegitada.

    w

    VastaKustuta
  2. Esimene lõik oleks nagu minu abikaasast! Hakkasin natuke isegi kahtlustama - autor on äärmiselt täpne oma kirjeldustes. Ülejäänud jutuke on puhtalt arahnofoobikutele:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mis see esimene lõik täpselt on, kas vaade tagantpoolt v käib karvaste jalgade osa ka sisse?

      W

      Kustuta
    2. See on hea, et täpsustusi küsid! Lugeja peaks saama samastuda autori ideede ja ulmadega - nii minagi! Just järgnev lõik tekitas minus äratundmise meeldivaid hetki:
      Mulle on alati meeldinud neid vaadata tagantpoolt.
      Kumerused, peen piht, siredad sirged jalad, millel helgivad hõbedased karvakesed. Juba mõte neile lähenemisest, liibumisest ümara keha vastu tekitab värinaid.

      Kustuta
    3. Oled kindel, et su abikaasa (me ei tea, kas see on härra või proua, kõik võib ju olla) on selle "ümara keha" osas su'ga ühel nõul...?

      Kustuta
    4. :D "ümara taguotsaga" kindlasti.
      Oi, maeivõi:D:D Ma ei kujutaks oma teinepoolt (olgu siis tema/temake/nemad) kondise tagumikuga kuidagi ette!

      Kustuta
    5. Arahnofiilidele ehk ikka, foobid teevad vehkat ju

      Kustuta
  3. Puändid on emand Kaamose leivanumbrid - loo lõpus keeratakse pea alati heas mõttes"vint üle".

    Raisakull

    VastaKustuta