Lehed

pühapäev, 2. oktoober 2022

Homme

 

Üks neid hommikuid, kus pärast kanakuudi ukse lahtitegemist ja voodisse tagasi pugemist ei tule ärkamisprotsessi tagantlükkamiseks näpitud telefonimäng välja, Wordle ebaõnnestub ja isegi, no mine või piinlikusest pagendusse, Sõnur läheb aia taha.

Pole vist mõtet üles tõustagi.

Ah, teen täna asju mis vaimuteravust ei nõua. Süüa teen ja kasin aeda ja keedan letšot, ei mingit improviseerimist, kõik rangelt rööpaid pidi.

Ning jah, vot nii hilja tõusengi. 

Homme. Homme hakkan tubliks. 

Homseid, kui tähele olete pannud, pole olemas.





3 kommentaari:

  1. Tänane Wordle 4/6, aga tunnistan, et seda sõna ma ei teadnud, arvasin ära puhta loogika pealt. Liitsõna osana tegelikult olen seda kuulnud, aga ise kasutada ei oskaks. Wordle sõnad lähevadki aina raskemaks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul juhtus tänase wordlega piinlik viga - kuuendaks reaks kõik tähed olid välja tulnud, neist viis oma õigetel kohtadel ja kuues jäi endal kahe silma vahele. Nööri asemel läks lahendusse vint.
      Algav alzheimer, mis muud. Mingi vabandus peab ju olema.
      A ma reeglina wordle vigade pärast ei põe, mu sõnavara pole nii suur. Mäng aitab mul areneda või nii.

      Kustuta
  2. Loogiliselt võttes võiks järgmine postitus olla Femme:)

    VastaKustuta