Lehed

esmaspäev, 24. oktoober 2022

Lugeda tahaks

 


Küsimuste-vastuste voor külaraamatukogus.

"Kõik mu mured mannetud"...?

-Ei, meil pole 

"Tünsamäe tigu"

-kustkohast te neid nimesid võtate? Ei ole.

"Mida siit näha võib"?

-ei ole 

Raamatukoguhoidja asemel oli mingi uus nägu. Kas siis asendaja või loeme homsest lehest salapärasest mõrvast.

Oh, nagu, et profist raamatukogunäitsik lamas kinni seotult-teibitult samal ajal laua all libabibliotekaari tanksaabaste ees kui mina oma tüütuid küsimusi esitasin.

Cartlandi on see-eest kolm riiulirida vähemalt täis.

***

(Loodetavasti) NATO hävitaja heegeldab juba kümmekond minutit edasi-tagasi.  Flightradar seda ei näita. 

Viimasel ajal teevad sellised asjad ärevaks. Ei peaks, aga ikkagi.







11 kommentaari:

  1. Mitte väga, ma leian ka sellest raamatukogust lugemist kuhjaga. Täna oli lihtsalt kummaline päev mil mul oli meeles ammu soovitavate raamatute nimed ja leti taga oli tõesti juhuslik inimene - ju õigel oli vaja kusagil ära käia. Küllap ta teine kord tellib need raamatud mujalt meile, kui jälle jutuks tuleb.
    Ja see "raamatute nimed olid meeles" pole nali, aju hoiatab juba pikalt, et läbipõlemine on teel.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kui sul pole midagi ekraanilt lugemise vastu, siis kaks kolmest raamatust on Ellus saadaval. Vaja ennast ainult Tallinna keskraamatukogu lugejaks registreerida.
      Aga läbipõlemise vastu see muidugi ei aita.
      A muide, kas teie raamatukogus kirjaliku tellimise võimalust ei ole? Sest see libabibliotekaar kindlasti neid nimesid meeles ei pea. Nii kui kuu loojub, viskab inimesenaha seljast ja moondub bimboks.

      Kustuta
    2. Ma loen asju telefonist, kardan, et see oleks vaevarikas. Kuigi tõenäoliselt ma siiski proovin, välja arvatud juhul, kui tahan raamatut ka emale pakkuda. Siis on paberraamat parem.

      Kustuta
  2. Kas külaraamatukogu "Süda teeb kohati muret" on ikka hankinud?:) Uue näo kohal oleks mina samuti olnud üllatunud - kolmest raamatust olin ma vaid ühest midagi kuulnud. Kontrollisin ka Elisa raamatukogust - sama lugu, kaks kolmest - mannetuid muresid pole.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Neil pole seda raamatut, muide. Kuigi ma ükskord poetasin selle ise nende lauaservale. Ja mul pole nahaalsust küsida, miks pole. Kogun end ja ehk ükskord küsin ka.
      Mannetud mured:
      https://www.apollo.ee/koik-mu-mured-mannetud.html?gclid=Cj0KCQjwteOaBhDuARIsADBqRegeZh4PjZEwn6V3OiNB8EqsuYVxURrQFw1Bx4cqNNQqwWrSjXPUPjwaAjfTEALw_wcB

      Kustuta
    2. Ma olen annetanud, võtavad vastu küll ja mõnedes raamatukogudes on isegi väljas:)

      Kustuta
  3. https://minuraamatukogu.ee/ ja mured saavad lahendatud.

    VastaKustuta
  4. Kui mulle oma telefoni annad ja kuhu saata, võin postipakiga teele panna. Mul on kodus olemas, mured siis:)
    Tervitustega, Kellagagu

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, see on nii kena pakkumine.
      Kirjutasin täna oma raamatusoovidest raamatukogu postkasti. Ootan nende vastuse ära, kui sealt ei saa, siis võtan pakkumise vastu. Mul on paartuhat vene ajal välja antud raamatut, äkki on mul midagi, mida ammu otsinud oled...või...? (Ma palun vabandust, no ei oska ma inimeste vastutulelikkusele õigesti reageerida, ehmun ja muutun puiseks)

      Kustuta
    2. Ja juba tuli vastus raamtukogust - libabiliotekaari asemel on nüüd õige inimene tagasi - raamat telliti mulle kaugemalt kohale ja meilitsi antakse teada, kui see kohal on.
      Pakkumine mõne vanema raamatu saatmiseks on endiselt jõus :)

      Kustuta