Lehed

reede, 28. oktoober 2022

Reedene kärbes

 


Mul on mõnikord liiga palju vaba aega (ärge tööandjale rääkige!)

Mida teeb täiskasvanud inimene, kui ta molutab? Õige! Lollusi!

Iga korraliku kontori akna pealt leiab ikka mõne väga surnud kärbse ja iga korraliku spetsialisti sahtlis on alati mõni ripakil mikroskoop. 

See + teine teeb kokku fotosessiooni, onju?

Näiteks jõulukaardi kavand:



Aga tegelikult on pilt ikka selline, mida võib pigem näidata neile. kes väga head lapsed pole olnud:


Pealkirjas lubatud foto ka:


Oioi, nüüd peab tööd jätkama....

Muide, kes veel ei tea: täna on REEDE!

11 kommentaari:

  1. Ilmselgelt vajab pepu karvastik korrigeerimist!

    VastaKustuta
  2. Hehee, mis ühele lollus, see teisele palgatöö. Pilk Ritsiku poole.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tavaliselt teen ma mikroskoobiga rauast pilte, pepud on lihtsalt ulakus...

      Kustuta
  3. Äsja jagati sotsmeedias sipelga peapilti, täielik halloweeni õudukas ikka. Nüüd ma tean kust tulnukkoletiste disaine varastatakse, suva putukate välimusest - ainult suurenda ja kohenda filmile sobivaks.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma sipelga portreest sain paar päeva tagasi idee, kärbsemuumia oli ka kohe võtta, täna varastasin aega ja nii seda ajalugu tehaksegi.

      Kustuta
    2. Kusjuures (!) hoidsin laipa kaks päeva sahtlis peidus, et koristaja seda ei hävitaks.
      (Ma vist pole päris täiskasvanu veel...)

      Kustuta
  4. Täna jõudis ajusse kohale, et mu reedene pealkiri võib mõnel seostuda praeguse sisepoliitilise suurskandaaliga.
    Mkm, ma polnud SELLE teemaga isegi riivamisi tol hetkel kursis.
    Hea näide kuidas universum inimesi lollitab.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nojah, tahtsingi küsida, et kas teed mhkelsoni? Kuid olles ise ka aeg-ajalt universumi poolt ära lollitatud, siis igaks juhuks ei küsinudki.

      Kustuta
    2. Ei, kindlasti ei olnud mul seda mõtteski. Ma ei olnud siis veel tollest loost kuulnud-lugenud.
      Universumil on nõme huumorimeel.

      Kustuta
    3. Aina enam häirib.
      Muudan pealkirja, nagu mingi lollakas tindiplekk õnnitluskaardil

      Kustuta