Lehed

teisipäev, 4. mai 2021

Loomad ja õndsakesed

 

Loodus on imeline. Õue peale külvab ta seeni, mille kilohind on viiesaja euro ringis ja nii ma siis söön tupsusousti ja tuhleid nii, et viietärnised restoranid on kadedusest kummuli. Metsa paneb loodus jalutama põtru ja küülikuid, kusjuures põder oli nõus pildile jääma aga küülik pani plagama.

No mis sa teed inimesega, kelle jaoks on koduloomad vaja natuuraga ühte sulatada, sest loomade õigused ja nii edasi. Küll see küülik tal rebase abil loodusega üheks saab, vihm peseb repsukaki mulda laiali ja õndsus muudkui levib.

Ja levib ja levib...üks töökaaslane on mingi kooritud juurviljaga pähe saanud, kui tal enne oli probleeme maakeraga kui sellisega - ketas näis usutavam - siis nüüd on lisandunud veendumus üleilmses vandenõus ja vaktsineeritud inimeste ülimas ohtlikkuses oma peaga mõtlejate suhtes.  Kui ei näeks, ei usuks, et pärisinimeste seas selliseid olemas on.  

Mulle sobib. 50% vaktsineeritud nagu ma olen. Vähem trügimist.

Millal kinno saab? See ja teatrid on kaks asja, millest ma puudust tunnen. Muidu on kõik lausa lill. Õitsev nõges näiteks.

Ah, las klassik kommenteerib: "Vanaks jäänud, palju lobisema hakanud..."





4 kommentaari:

  1. Viiesajane kilohind?! Ma ka just leidsin oma õuelt... Söön nagu miljonär.

    VastaKustuta
  2. Hiinast saab 60-399 dollariga kilo kätte, nii, et viissada on ehk kunstiline liialdus.
    Samas ega tea, koduõue mürklid, nii ökod, et pisar tuleb silma (mis lisab ka emotsionaalset valuutat) - ega ei raatsi ka poole tuhande eest ära anda...

    VastaKustuta
  3. Ma pole elu sees ühtegi mürklit kasvamas näinud (ja ammugi siis söönud)... või ei oska ma neid lihtsalt näha. Ei metsas, ei taldrikul ;)

    VastaKustuta
  4. Ma neid va mürkleid vaid pildil näinud, ehkki olen suur seenekorjaja. Ohh,tahaks korra elus ikka ära proovida ... Läheb lootusrikkalt maja ümbrust takseerima😋

    VastaKustuta