Lehed

neljapäev, 6. mai 2021

Fotojaht: väljavaade


Kõik lapsed suveks maale! Seoses sellega purunevad väljavaated võimalikeks sõprussuheteks teinekord üsna kiiresti.


Tere, maakas! mina olen külaline kaugelt, mis sa arvad, kas meist võiks sõbrad saada?

Kuule, ma küsisin ju ilusasti, miks sa nii sõjakas välja näed?

  Oota nüüd, ära hakka kohe tüli norima, maakas!


Emmeeeeeee.....!!!!



Ma tahan koju tagasi! Kohe!


Tulevad siia igasugused vurled, kui kohe kohta kätte ei näita, on pärast kogu õu neid täis...







7 kommentaari:

  1. Vaene peni... isane, nagu ma aru saan? Mõistlik mees, ei allunud tülinorija provokatsioonile.
    Aga kukk on muidugi üliuhke. Millised värvid!

    VastaKustuta
  2. Tegu on naabri kukega ja suvitama tulnud pere koera Oskariga (kokkulangevus akvaariumi-loo kala nimega puhtjuhuslik, ausõna!), Oskar on noor poiss alles, kukke nägi esmakordselt elus ja pidas toda mõnusaks mängukaaslaseks, proovis teist nuusutada ja keksis ümber linnu teda mängule kutsudes.
    Näis, kuidas neil suvi sujub, praegu on õue peremees mõnevõrra ärevi, peab mainima....väljavaated on põnevad, piire alles hakatakse kehtestama.

    VastaKustuta
  3. Ohhoo, lugu jätkub! Ootame järge :)

    VastaKustuta
  4. Oh sa jutt! See ju kui muinasjutt elust enesest :) Või luuletus... a`la "Mägra maja". Seal olid need väljavaated ka suht segased....

    VastaKustuta
  5. Oskar Oskariks, aga kui kukel veel nime pole, siis Bruce Lee oma kannab ta auga välja...

    VastaKustuta
  6. Peaks jah edaspidigi selle suhte dünaamikat jälgima, kes teab, see on võibolla "imeilusa sõpruse algus" :)
    Kuke nime mul selle möllu sees kõrvu ei hakanudki, seda, et ühe kana nimi on Lumi kuulsin küll. Lumi munes parajasti, käisin teda vaatamas ja kohe kindlasti on kanale nime pannud linnalaps, kelle lumi on....mõnevõrra....mitte väga valge...

    VastaKustuta