Lehed

esmaspäev, 17. mai 2021

Joomisest keset tööpäeva

 

Ahah, langesite lõksu, jah? Tean-tean, pealkiri....

Tegin usinasti tööd ja äkki oleks keegi justkui korgi eest tõmmanud. Mõtted, ind, agarus ja ideed moodustasid keerise ja läksid lurinal kuhugi alla, minust kaugele, haihtusid mingis ajuvabaduse kõrbes. Kõik, mitte miski ei olnud huvitav.

Põgenesin selle tühjuse eest.

Ostsin poest sarvesaia ja limpsu, sõitsin järve äärde ja ronisin hüppetorni teisele korrusele. Oleks tahtnud kolmandale ronida, aga ei jaksanud, ausalt, täiesti tühja naha tunne oli, isegi teisele korrusele ronisin sammhaaval, üks aste korraga, lönta-lönta.

Paremal oli part.









Vasakul oli part.










Keskel jõin mina.

















Aga joomine pole lahendus. Ikka oli räbal olla. Tõeliselt räbal, ammu pole nii lontu olnud. Võtsin arvuti, läksin koju ja kasutades vana head sekundiseieriga kell+hiir kombot, et arvuti kinni ei läheks nii, et ma meilide saabumist ei kuule ja kobisin magama. 
Ärkasin äikese peale, keegi ei saatnud vahepeal isegi kirju.
Kunagi oli nii, et äikeseootus tegi mind ärksaks ja tegusaks. Nüüd näib, et suretab ära.
Kõigest hoolimata ma armastan äikest. Isegi laupäevane läbivettimine Tallinna piksevihmas oli ilus.
See ärevus ja pinge üleskruvimine ja....




17 kommentaari:

  1. Sa, va polüglott, kindlasti tead, mis tähendab coca cola hispaania keeles?
    Mu tütar, spanjooli student, et teadnud ja sestap tuli ka eksami hinne oodatust kehvem:)

    VastaKustuta
  2. Küüned on pudelisildiga ühte värvi!

    VastaKustuta
  3. Kuukeli tõlge ütleb, et cola olla igatahes saba.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah - see, mis pidi taha kasvama, kohev ja vöödiline:)

      Kustuta
  4. Aitüma, Lendav, aitasid hädast välja! (Polügloti aura jäi murendamata, liputan tänulikult saba 😁)

    Epp, see on ainus õige küünevärv!
    Noh, kuldse ja musta kõrval muidugi....

    VastaKustuta
  5. Aga kuhu jääb hõbedane, minu lemmik, ah? (Punane, kuldne ja must küünelakk on muidugi iseendastmõistetavad klassikud, ei vaide vastu)

    VastaKustuta
  6. Hõbedase jätan sulle, ma ei oska seda välja kanda. Ma olen siis nagu Captain Hook, hakkan vastavalt käituma ja puha.

    VastaKustuta
  7. Mis on sekundiseieri ja hiire kombo? Ja kas akuikooni juurest ei saa lihtsalt öelda talle, kui kaua ta aktiivselt ärkvel peab püsima ka siis, kui keegi ei näpi?

    VastaKustuta
  8. Rents, ära teistele räägi, aga ma ei viitsinud aku sätteid näppida :)
    Palju lihtsam oli panna hiir selili lükatud ärtuskella peale ja sekundiseier hoidis arvutit ärkvel.
    Tööl panen ma arvuti alati lukku, kui maja peale kolama lähen (nimetage mind paranoiliseks, kui tahate), kodus tahan meili saabumise kõlli kuulda kui lauast eemal olen (või, khm, magan...ee...silmi puhkan)
    Ausõna, ma pole laisk, aga kui uni on selline, et süda paha, siis mis produktiivsust siit oodata saab?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on nii geniaalne nipp, ma pole sellisest enne kuulnudki!

      Kustuta
  9. Minu kodus oleks "leia üks seieritega kell" lihtsalt tunduvalt keerulisem ülesanne. Üks peab olema küll kuskil. 😀

    VastaKustuta
  10. Kohe näha, et teine põlvkond. Petrooleumlampi ja vineerist lumelabidat teil ka niikuinii ei ole, jah?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Vineerist.. See vettib ju ära. A nooremad inimesed hangivad vist niikuinii lumelükkamisroboti.

      Kustuta
  11. A millega nad tennist mängivad kui neil vineerist lumelabidat pole?

    VastaKustuta
  12. Vineerist lumelabidas ei mahu ju seljakotti ära? Või mismoodi te teda kaasas tassite?

    VastaKustuta
  13. Vineerist lumelabidas tennisemänguks on sügavate juurtega teema.
    https://forte.delfi.ee/artikkel/79213278/vanad-filmikaadrid-1984-muudkui-kolks-ja-kolks-millega-see-aleksei-tammiste-jaan-taltsi-vastu-tennist-mangis-igatahes-mitte-reketiga

    Aga see oli aeg, kus näiteks sapakas oli auto mis andis seljakoti mõõdu välja küll ja sinna mahtus isegi lumelabidas, kui hoolega sättida ja juht autos üksi oli.

    VastaKustuta
  14. Küllap saab robotile kah varre külge pookida.

    VastaKustuta