Lehed

esmaspäev, 13. mai 2024

Alkoholi kasulikkusest ööelus

 

Pealkiri on provokatiivne, ma tean. Tegelikult on tegu lihtlabase kroonikaga tuleviku dementsele minale.

Juttu tuleb kahest ööst ja ühest päevast, see kõlab nagu kesise filmi peakiri.

"Jutt kahest ööst ja ühest päevast"

Ööd on alkoholilisandiga, moel ja teisel. Päev on nende järelkaja, loogiline muidugi.

Esimene öö oli virmalisene. Normaalne mina oleks maganud, lõug lõunas, hommikul natuke juukseid katkunud ja käega löönud - no olid virmalised siis olid, mis teha, jäid nägemata. Töömina viibis kollektiivi vabatahtlik-kohustuslikul eelkirjelduse järgi ontlikul üritusel, mis läks lappama nii, et olin lõpuks vabatahtlikult kaine autojuht. Teate, igav oli. Puhtalt igavusest käisin muudkui õue vahet ja hoppaa! virmalised!

Uskumatu hulk mitte väga kindla käega kolleege tuli ka õue pilti tegema ja pean häbistatult tunnistama, et võrreldes mõne seina najale toetunud pidulise piltidega on minu omad nagu kartulitrükk. 

See polegi oluline. Oluline on meeldejäänu. 



Teine öö oli eurovisioonine. Kamp häid tuttavaid kutsus end koos järelkärutäie söögiga mulle külla ja sundis eurovisiooni vaatama. Vägivalda ei pruugitud, vein oli minu poolt nagu eurobingo piletidki. Kui see mäng oleks käinud raha peale poleks ühtegi võitjat olnud - "Suurbritannia saab 12 punkti" ja "Suurbritannia ületab 50. punkti piiri" - kes need küsimused sinna pani, kas ta seda laulu enne üldse kuulas? Amatöör, ma ütlen.

Aga jah...vein oli hea ja seda oli palju ning öö läks häbematult pikale. Laulud olid, ei salga, põhiliselt taustaks. Võitja ei meeldinud väga kellelegi ja Eesti olnuks enamat väärt. 

Lõpuks päev. Pühapäev voodis. Presidendi kõnet ei vaadanud, kontserti pärast seda vaatasin küll. Mu lapselastest veerand esines seal, see oli väga armas vaatamine tõesti.



23 kommentaari:

  1. Värvid on väga ilusad, Sa pole asjata vaeva näinud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nagu alati kui on võimalik pildistada ufosid, kummitusi või virmalisi ei olnud mul fotoapataati käepärast, kõigest väga väsinud telefon. Aga värvid just sellised näisidki.

      Kustuta
  2. Milline peadpööritavalt aktiivne sotsiaalne elu. Hulluks võib minna.

    W

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No ma natuke läksingi. Vahetevahel on hea törts hull ka olla

      Kustuta
    2. See kõlas nagu sa muidu oleks normaalne. Või vähemasti ise peaks end normaalseks.

      W

      Kustuta
    3. Ma sobitun massi. Natuke ääres küll, aga ikkagi

      Kustuta
    4. Ääres on alati parem, seal on sein või käsipuu, millest kinni hoida; need keskmised variandid on ohtlikud. Komistamise v kukkumise mõttes ja siis astutakse veel peale.

      W

      Kustuta
    5. Kui mass on hästi tihe, võib ka selle keskel käsipuuta püsti püsida. Ma ei tea küll, mida see metafoorina tähendab.

      Kustuta
    6. See on Narva Tallinna Elroni rong, kuhu on müüdud 3x rohkem pileteid kui rong mahutab.

      W

      Kustuta
    7. See on klimbi-piimasupp nagu mina seda keedan.

      Kustuta
    8. Piimasupp ei ole natukene äärmus, see on radikaalne räigus! Kui me just kookospiimasupist ei räägi, aga seda ei ole ma klimpidega kohanud.

      W

      Kustuta
    9. Meil on kodus aeg-ajalt idamaapärane kanasupp kookospiimaga, vabalt võivad seal ka klimbid olla.

      Kustuta
  3. Nagu ikka on mujal parem - me käisime abikaasaga öösel aknast põhja poole piilumas, mitte midagi ei näinud. Ehk oleks pidanud kardinad eest ära tõmbama:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oli öösel lõpuks isegi läbi akna tulevärk ja mu aken on ometi lõuna poole, kardinaid küll pole, seda küll.

      Kustuta
    2. Sel korral olidki pigem lõuna- ja läänekaares. Põhja vahtimisest tolku polnud.

      Kustuta
  4. Mu akendel polegi kardinaid, aga ikka ei näidatud virmalisi. Ekstra passisin üleval ja ootasin neid. Eurovisiooni laulud väsitavad, olin eelvoorud ära kuulanud ja ei viitsinud isegi telekat enam mängima panna. Minule meeldis väga Läti laul.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Valgusreostus äkki? See on üks ebameeldiv asi, ausalt.

      Kustuta
    2. No noid nädalavahetuse virmalisi nägi ka keset Tallinna. Aga neid kogu aeg ei olnud, vahepeal võtsid pausi või siis oli selgete struktuuride asemel lihtsalt helendus. Paljud pildistajad kirjutasid "hakkasin juba tuppa / autosse tagasi minema, kui äkki."

      Kaur

      Kustuta
    3. Oli küll nõnda, öösel koju sõites tegin lausa paar peatust, et eriti kirevaid hetki vaadata ja ma ei olnud ainud parkija muidu öiselt täiesti tühja tee ääres.

      Kustuta
  5. Eurobingo oleks ma ehk võitnud (vähemasti esikoha ennustamisega punkte kogunud)... ja kui auhinnaks virmalised, oleks hea meelega osalenud! Oleks... poleks...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eurobingo jaoks võtsin piletid netist.
      No ennustajad polnud meist keegi, nii suurelt mööda, et kohe uhke tunne tuli sisse 😁

      Kustuta
    2. Jep. Bingo-lotoga võit oleks muidugi tunduvalt soliidsem :P

      Kustuta
  6. Väärlugemistest rääkides: arvasin juba, et leidsin uue postituse, pealkirjaga "Abortide kasulikkusest ööelus".

    W

    VastaKustuta