Lehed

esmaspäev, 27. mai 2024

Laupäev, 18. mai 2024 (Monte 1, sissejuhatus)


By W

Sel päikelisel õhtupoolikul saabusin toiduhõngudest ning turistide lärmist täitunud Tallinna vanalinna, et kohtuda Maakaga. Maakal ei olnudki ülisuurt kübarat, päikeseprille, põlvini kummikuid ega kollast vihmamantlit. Esimese vajadusest olin ma talle rääkinud kuude kaupa, neid ülejäänusid oletasin lihtsalt maakate komplekti kuuluvat. Aga sellest ei olnud midagi, ta on ka normaalsetes riietes tuvastatav.


Viskasime seljakotid hostelisse ja lonkisime linna peale;
Aia tänava Rimisse vett ostma ja Munga Keldrisse õlut lakkuma.

Öö Vene tänava Imaginaarses Hostelis (jah, see on ametlik nimi) oli elamus omaette.
Emakeelse teeninduse puudumine Tallinnas on nagunii normiks saamas, kuid
iidsed uksed ja nende hinged olid sama vanad kui hoone ise ning sellest ajast ka õlitamata. Päriselt. Meie tuba oli välisukse lähedal ja mul oli tunne, et ses asutuses areneb uus muusikasuund KUKO: Kriuksuvate Uksehingede Kakofooniline Orkester.

Duširuumis ei läinud vesi alla. Aga see ehk UNESCO pärandi hävitamine, ühes seentega, on vast teenusepakkuja probleem.

Maakat ei tundunud miski morjendavat. Kriuksumisele lisandusid optimistlikud “magan, ära sega!” norsked. Olles mõnda aega musta lage jõllitanud, audiotausta seedinud ja aru saanud, et ma ei naudi seda, otsustasin end jalule ajada ja sööma minna.
McD ja Hesburgeri esised olid täis rämpsu, okseloikusid ja sisese
d kodanikke, kes olid eelnevad tekitanud, nii et ma optimeerisin käigu vanalinna 24h Prisma kasuks. Üks lõhevõileib ja lõhewrap kulub öösel ikka ära. Isegi kui need seletamatutel põhjustel kajaka tunde tekitavad. Sõin need käigu pealt, nautides vanalinna (kuhu ma õigupoolest ei ole jalutama sattunud 10+ aastat) ning suundusin tagasi hostelisse. Voodisse sügelema. Magada endiselt ei saanud: need uksed ja end orkestri taustal avastanud karaokelauljad ja ... sa saad, mille eest maksad. E jah, see oli odav, vanalinna kohta. Aga ma olen sellisteks asjadeks liiga vana.
Pool kolm nügisin ka Maakat, et aeg vertikaali tulla ja lennujaama Bolti peale minna. Bolt maandus pisut vales kohas, kuid talutavas raadiuses ning lennujaama saime seiklusvabalt. 

Hosteli lagi
Must lagi on meie toal, on must ja suitsuga, sääl ämbliku võrku, sääl nõge, on ritsikaid, prussakaid ka.
... meenus lage jõllitades tahes-tahtmata



11 kommentaari:

  1. Kas lennujaamas enam ema ja lapse tuba pole?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pole aimugi. Aga milleks see hea võiks olla?
      Alla 18 keelatud vastused saada meilile, ära siia pane.

      W

      Kustuta
    2. No oleks jäleda hosteli asemel saanud kohe end lennujaama möllida:) Ema-lapse rollivaliku osas ei hakka nõu andma!

      Kustuta
    3. Ahjaa, ma vahel unustan, et tänapäeval pole asjad nii lihtsad kui vanasti; küsimus on vaid enese identifitseerimises enese arusaamade järele.

      https://m.youtube.com/shorts/bXMRPVfXtFg

      W

      Kustuta
  2. Ma sain idee, järgmine kord lennujaamas identifitseerin ennast kui VIP passi omanikku ja trügin julmalt VIP Lounge. Ma tahaks näha kas nad julgevad transpasslasi diskrimineerima hakata.

    VastaKustuta
  3. Muide, mis puutub lausesse "Aga sellest ei olnud midagi, ta on ka normaalsetes riietes tuvastatav" siis võib seda kasutada kahepoolselt. Me kohtume W-ga ainult reisidel ja seega korra-kaks aastas ja mu inimeste mäletamise võime on kehvemast kehvem. Ükskord juhtub niikuinii, et ma absoluutselt tuima pilguga tast mööda marsin.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuidas see naistudengite sõudepaadi, meesõppejõudude ranna, käterätiku ja isikutuvastuse lugu nüüd oligi.

      Kustuta
    2. No ja kes selles süüdi on? Vbla aitaks kui sa selle elektrikarjuse ja okastraadi kokku keriks.

      W

      Kustuta
    3. Kaur, ma tean seda lugu, aga kui mina mööda aerutaks, võid vabalt käteräti üldse puutumata jätta - tõenäoliselt peaksin sind lihtsalt looduse liigirikkuse esindajaks ja ei viitsiks oma pinnapealsuses liiki ennast määrama hakatagi. Seda muidugi juhul, kui keegi paadis püsti ei tõuse ja kiljudes näpuga näitama ei hakka

      Kustuta
  4. LTallinna lennujaamas on muidu magamispesad. Saab kaane üle pea tõmmata.

    VastaKustuta