Lehed

teisipäev, 5. detsember 2023

Triibulised

 Olete kuulnud tuulerõugepeost?

Jaa, ma ka väga ei ole, mis siis, et tean peo põhjust ja oodatavaid tulemusi.  

Emad tassivad oma lapsed kokku kellegi juurde, kelle laps on tuulerõuged kusagilt üles korjanud ja kõik siis loodavad, et kokku kogutud kamp näpib üksteist ning köhib usinasti, et ka seni terved põngerjad korralikud kärnad ning palaviku saaksid. Pidi parem olema kui vaktsineerimine. Ma olen ses osas muidugi eriarvamusel, aga ega minult ei küsita. Oleks oma lähedased sellised, siis saaksid nad mu käest nõuandeid ka küsimata nii, et küll saab, see on kindel.

Musta katku ja rõugete ajal selliseid pidusid vist väga ei peetud.

Meitel oli firmas koroonapidu. Nüüdseks on kena veerand pea sajasest kambast kummuli, hoian pöialt, et tervenemine oleks kiire ja korralik. 

Koroonapeo nime sai see jämm tagantjärele, kuniks kestis, oli kõik lõbus. 

Ma siin "mõtlen oma peaga" ja (ptüi-ptüi-ptüi!) hakkan enda puhul tundma nagu oleks ma kuulikindel. Jutustasin peo ajal mitme kolleegiga nii lähestikku koos, et kui kellelgi meist olnuks täid või sügelised oleks need juba kõigil, hääled olid meil valjud (teate, kui kõva lärmi Smilers teeb?), nüüd on teised kõik tõbised, mina oma kahte triipu kuidagi kätte ei saa.

A ma olen värskelt poogitud ka, gripp ühes ja koroona teises õlas, sinikadki veel paranemata.

Tervist teile kõigile!

22 kommentaari:

  1. Peldikupaberit, kalakonserve, desoaineid ja kaerahelbeid on vabalt saada, kõik on normaalne ka triipudega, vähemasti covid testi puhul.

    Lähikontakte aitab vältida toore küüslaugu söömine. Lisaks selekteerib vampiirid ja inimesed.

    VastaKustuta
  2. Niikut loen "täid" , mõtlen kohe "kubemetäid" - a nii lähestikku vist koroonapidu ei peeta?
    A muidu hoia endal silm peal - koronts võib üllatada ka nädala pärast.
    Ja veel - ma olen ka kuulikindel:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No NII lähedased me kolleegidega nüüd ka pole...

      Kustuta
  3. Pookimisega kaasneb kaklus - kes pääseb pookima, kes ei? Või mis sinikad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas sina pole süstikohtadele kunagi sinikaid saanud? Üldse kohe pole?
      Hm, äkki ma olen tõesti imelik...

      Kustuta
    2. Ei, ma ei ole süstikohtadele sinikaid saanud. Ma isegi ei ole kuulnud sellisest võimalusest. Sinikas on verevalum, kuidas see süstimisel tekkida saab..? Tähendab no küllap siis saab, aga minu jaoks on see ausalt uus teadmine.

      Kaur

      Kustuta
    3. Lugesin, jah, seda peetakse normaalseks. No vot. Redditis on sub "TIL" ehk "today I learned...", peaks minema ja sinna kirjutama.

      Kaur

      Kustuta
  4. tuulerõugetega saab tuleviku tarbeks tasuta kaasa vöötohatise, palju õnne neile pidutsejatele.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rahvas usub siiamaani, et herpes lihtsalt tekib iseenesest kylma ilmaga v tuule käes musitades.

      Kustuta
    2. Koolis räägitakse sellest, aga mõni aju on teflonist

      Kustuta
    3. Tuulerõuged ja vöötohatis, millest notsu räägib, on 1 asi, aga muu herpes... Ma pean riigilt hariduspuudujääkide osas kahjutasu nõudma v?

      Umbes nagu aastal 2020 ja edasigi võis peksa saada ütluse eest, et me kõik oleme lapsest saati koroonaviirusi põdenud ja ikka elus.

      W

      Kustuta
    4. Hea W, kui mina koolis käisin, polnud vöötohatist ja genitaalherpest olemas, sest partei ytles niimoodi. Ma ei ole kummagagi kokku puutunud ja kavatsen oma õndsalt teadmatut elu jätkata.
      12-keelsete elektroakustkidrade hingeelu ja turusituatsioon on ausalt öeldes põnevamad. Mul on reede õhtul avalik mäng, aga vanal pillil roop nagiseb ja sellest võib tulla suurem jama kui vöötohatisest või midagi.

      Kustuta
    5. Mul ei ole ka vöötohatis ega herpes simplex nö omal nahal avaldunud, tuulerõuged aga küll, need olid ju kohustuslikud.
      Aga kokkupuude muude vormidega on kindlasti, endal on ka peaaegu kindlasti, sest herpes on veel normaalsem ja levinum kui koroona.
      Aga tõepoolest - kõike ei ole siiski vaja kogeda, olenemata sellest, mida elustiili gurud väidavad.

      Edu reede õhtuks!

      w

      Kustuta
    6. kui tuulerõuged on olnud, siis jäävad nad organismi mingil kujul pidama ja võivad immuunsüsteemi nõrkushetkel vöötohatisena välja lüüa. Vöötohatise eeldus on see, et enne oleks tuulerõuged olnud.

      Kustuta
    7. st see ei ole eraldi haigus, vaid tuulerõugete tüsistus pmst.

      Kustuta
    8. Ma olen näinud kõrvalt vöötohatise põdemist ja see meenutas kõige rohkem ohakatega rikastatud nõgesevihaga vihtlemist. Selline pidev vaibumatu valu, mis suurel mehel võttis silma märjaks.
      Kuna ma ise pole ka poogitud, põdesin ruulerõugeid 25. aastaselt, on mul, mida oodata. Elu näitab, kas näkkas.

      Kustuta
    9. Algul mulle ja siis mu tytrele endale ajasid 3 perearsti ja 2 nahaarsti, et ohatis ja ohatis, kassihaigus ja kassihaigus, sekka mitmeid ekseemijutte. Arstidel võttis 15 aastat aega, et psoriaas ära tunda. Kui mõni meedik minu kuuldes veel "ohatis", "ekseem" või "kassihaigus" ytleb, ma virutan hoiatamata.

      Kustuta
    10. P.s. me ei käinud arstidel ainult 5 korda sellega ega ravinud ainult "kassihaigust", oh ei.

      Kustuta
    11. mul käis täitsa aus vöötohatis, aga õnneks palju kergemalt kui Kaamose kirjeldatu. Vahel tundub mulle, et kompensatsiooniks hernetera-printsessi sündroomile (et ma tunnen kõiki kompamisärritajaid väga tugevalt) on mul suht kõrge valulävi organismisiseste valude suhtes.

      Kustuta
    12. aga Kaarnale - vöötohatise põhihäda ei ole mitte see, et lööve, vaid närvid tulistavad valuaistinguid. Löövet ei pruugi ollagi, ainult närvivalud. Sest see viirus pesitseb närvisõlmedes.

      Kustuta
    13. Närvivalud on mul praegu kolmandat nädalat asi nr 1. Lollakad, mõttetud. See käib hoogude kaupa. Muud sellist ajal lihtsalt ei ole olemas. See kurnab ja ajab pea putru täis. Ma yritan kujutleda, et see on psyhhiaatriline probleem.

      Kustuta
    14. Psoriaas on mõnes mõttes ikka elu lihtsustav, nt riiete materjali, tegumoe ja värvi osas.

      w

      Kustuta