Lehed

esmaspäev, 8. mai 2023

Tinder

 


Rääkisin täna ühe endast napisti noorema kolleegiga Tinderist.

"Ma ikka tegin endale korraliku profiili, ega ma siis nalja tee seal. Hakkasin siis mehi vaatama, omavanuseid ikka, omavanuseid ja pireke vanemaid. Kusagil kümnenda mehe pealt sai valik otsa, tühi leht ees ja kogu lugu. Täpselt nagu elus, muudkui lükkad neid kõrvale ja lõpuks on kummuli malenupud selja taga ning sina istud ikka üksi."

Naljakas oli ja kurb oli ka.

Muide, ma ise oleks vähema pirtsutamise korral ehk laupäeval mehele saanud või miskit. Pigem küll või miskit, aga ei tasu midagi ninaga loopida, minu eas, eksole.

Käisin nimelt Eestis teist korda hiinakas söömas ja avastasin oma üllatuseks, et hiina toidukohad on niiöelda uued õllekad. Kuna reedel said need, kellel selleks õigus oma pensionid ja toetused kätte, siis, nagu alati, läks mõnel õnneseenel peoks. Laupäeva hommikul oldi hiina toidukohas aftekal värinaid likvideerimas. Ruum oli üsna täis. Istusin oma kohal ja ootasin tellitut, kui üks silmatorkavalt võbisev härrasmees mulle silma peale viskas.... Viipas laia käega, et ma tema juurde istuksin ja puha, plagistas silma teha ja naeratas võbiseva suunurgaga.

Arvan, et ta lihtsalt ei näinud hästi. 

Minu maitse jaoks oli ta liiga valesti vibreeriv, isegi Tom Kha ja kaks õlut ei suutnud tema tremolot vaigistada. 

Oh jah. Minu eas ja puha. Kümne aasta pärast räägin lastele, kuidas ma printsi ära põlgasin. 


11 kommentaari:

  1. Sul on sinna küll veel hulk aastakümneid minna, aga mu päält 90-ne tädi ka oli ikka veel "pruutis neitsi". Tema valis lausa kahe kosliase vahel, et ei tea, kas võtta Mulla Madis või Liiva Annus. Ükskord rääkis, et ta olla peaaegu mehele saand! Meie jäime sellise alustuse peale üllatunult suuril silmil vahtima. Ta seepeale rääkis, et oli kopsutromb tekkinud, oli köögilaua otsas istudes ära vajunud. Kui lapselaps kogemata sinna poleks juhtunud, olekski mehele saand... Sellised võllanaljad ja huumor kuni viimase lõpuni välja.

    Aga see on tõsi ja kurb, et mida vanemaks saad, seda vähemaks mehi jääb. Kuidas nad nii ruttu ära kuluvad, kes seda teab.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kosilane tuleb lõpuks akati, on see siis Annus Liiva, Robert Kondi või Madis Muld.
      Isegi Maailma Kõige Heteroma Kaabukandja kosib lõpuks üks neist kolmest 😁

      Kustuta
    2. Tont küll.
      "Aga ükskord algab aega, kus kõik...khkm...kus Kaamos kirjutab kommentaari ilma ühegi kirjaveata..."
      Ulme.

      Kustuta
    3. Nüüd ma ei julge äragi surra...

      Kustuta
  2. Mu emamõisas toimub ka sarnaseid meelaid asju. Vend helistas eile, et naabrimees oli sandirahapäeva tähistades suitsuga magama jäänud, nagu vana harjumus nõudis. Tal oli suures iidses hoones väike penoplastiga soojustatud tuba 2 kitarri ja narivoodiga. Yks kylamees sõitis parasjagu venna juurde tööjuttu kõnõlama ja nägi, et mäe otsast rehest tõuseb suitsu ja läks asja vaatama. Rehetares magav onu olekski peaaegu muidu mehele saanud.
    https://lounapostimees.postimees.ee/7771014/tuleonnetus-vorumaal-mees-sai-poletushaavu-hoone-havis

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ma ei tea... see va suitsetamine on ikka saatanast...

      Kustuta
    2. Aina enam meeldib mulle sõna "emamõis".

      Kustuta
    3. P.s. 1 kidra oli minu klassikaline Fazer, laenuks. Teise, mahagonist elektroakusti, lasi onu mul Saksamaalt suuuurest pillipoest tellida. Ta oli nooruses bändis mängiv muusik, aga jõi oma elu maha. Vaevalt, et ta enam elu sees pilli kätte võtab.

      Kustuta
  3. Mul tuli kohe meelde hiljuti nähtud "Peidetud kaamera" videolõik, milles väga kena naine meelalt jäätist limpsis. Mispeale mehed järjest sapsu täis läksid. Kuni seesama naine otsis kotist välja kokkupandava valge kepi ja mustad prillid ette pani :-) Nii et tõesti ei või kunagi kindel olla, mis nende viibete taga olla võib :D

    VastaKustuta