Lehed

neljapäev, 6. aprill 2023

Sigudik

 

Õudne.

Ma pidin täna hambaarsti juurde minemiseks uue pluusi ostma ja selle ooteruumi kemmergus selga vahetama, sest seljasolevale lödistasin hiiglasliku mahlamedali rinnale.

Nüüd pole kahtlust, et lapsed, keda ma mõned aastakümned tagasi alevi vahel enne juuksurikülastust küünelakieemaldiga kuusevaigust puhtaks pesin on minu omad. 

Ende põrsapõli, minu emi.....

Vuih.




13 kommentaari:

  1. Tore notsu! Mista'nd sööbki seal? Trühvleid??

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jep. Kapsas on uus trühvel.
      Deemon (selline on notsu nimi) on nimelt dieedil.

      Kustuta
  2. Seaemad on oma laste vastu väga hoolitsevad ja suudavad neid väga raevukalt kaitsta, kui olukord nõuab.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo jaa, loodus on neid selleks ka relvadega varustanud.

      Kustuta
    2. Ja sea poegimispesa on tore tare, seaema on päris tubli arhitekt ning ehitaja. Päriselt.

      Kustuta
  3. Siga pidi üldse kõige targem loom olema ja lisaks veel sobib seasüda inimesele siirdamiseks. Olen kuulnud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sea südame kasutamine inimese tagavaraosana tekitab minus eetilise dilemma. Siirdamiseks on katseks kasutatud geneetiliselt muundatud sea südant - paar seageeni on "alla surutud" ja mõned inimese geenid seale juurde antud, et südame siirdamisel äratõukereaktsiooni mahendada.
      Niisiis võetakse notsu süda ja selle saab inimene, kelle enda riistvara on rikkis.
      Siiamaani on kõik tore.
      Aga mida tehakse ülejäänud seaga?
      Minu jaoks on siga reeglina siiski liha. Kuid kui seas on inimese geene, kas siis "vennaihu" liiga täht-täheliselt mõistetavaks ei saa? Ülejäänu visatakse ära?
      See on siiski liha ju!
      Samas pole ma kindel, et olukorras, kus inimese söömine oleks ainus võimalus päästa laste elu mul probleemi oleks, siis oleks elu eetikast üle. Tavaelus ma muidugi kolleegi kintsuliha maitsestamise pole mõtteid ei mõlguta.
      Nii, et kui häda käes, läheks ka inimgeenidega siga pannile. Kui häda pole, siis...kuidas? Ei taha. Aga selline läbustamine ka pole tore.

      Kustuta
  4. Grillitud sealiha on hea aga metssea oma üle kõige!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Pildil olevat Deemonit pole grilliga mõtet seostada, tema on kitsede seltsidaam ja tema ülesanne on sügamiseks saadaval olla.

      Kustuta
  5. Ma nüüd veetsin kümmekond minutit metssigadest ja nende pesadest lugedes. Sümpaatne loom.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen näinud kuidas metssiga oma triibulisi labakindaid meenutavaid poegi üle kraavi loobib.
      Ja sigalas olin emisetalitaja. Põrsad, põrsad, põrsad. 😁

      Kustuta
    2. Uvitav, kas emis oli kogenud, et viskamine ei tee põrsastele kahju, või oli yle kraavi saamine elukysimus iga hinna eest.

      Kustuta
    3. Mulle näis, et see oli rohkem nagu "me oleme seda ennegi teinud, mäletate küll, ilusasti järjekorras ja ja ei trügi vahele!". Selline rahulik kaalutletud tegevus.

      Kustuta