Lehed

reede, 31. märts 2023

Öökull

 

Ärge pange pahaks kui ma nüüd mõnda aega aina vingun ja virisen. Oma blogi, teen mis tahan.

Tulin, näedsa, jälle kurtma. 

No ei maga. Kaks (leebet) unerohutabletti sees, teoreetiliselt peaksin ilma nendetagi olema väsinud nagu Lõunanaba vallutama võetud kelgukoer,  aga und pole. Pikemat aega juba pole. Hommikuks on kokku lepitud võrdlemisi varased toimetamised kuhu ma ilmselgelt jõuan vastu põlvi plaksuvate silmaaluste kottidega. Jälle.

Oleks siis, et ärkvel olles tahaks midagi kasulikku teha. Lugeda, võimelda, uusi oskusi omandada.... Täitsa mõtlesin selle peale. Paraku, paraku - esimeste asjadena tulid meelde kunstpeeretamine ja/või täpsussülitamine, nii, et jätan vahele.

Lapsena ootasin imelist aega "kui ma suur olen".

Praegu ootan aega "kui ma välja olen maganud".

Pfff. See esimene tärmin pole veel kätte saadud, ei jõua teinegi kohale.

Nagu tähele panin pole ma oma mures üksi. Mitte, et ma selle pärast rõõmustaks, aga ma vähemalt tean, et keegi on ses öös samuti ärkvel. Kollid, kassid ja unetud. Olge tervitatud!

Aju sumiseb.


20 kommentaari:

  1. Peab lambaid lugema hakkama.
    Kui viimane lammas tere hommikut soovib on aeg tõusta.

    VastaKustuta
  2. Panin raadio Klassikaraadio lainele...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas seal loetakse ka lambaid? :D

      Kustuta
    2. Ei, aga seal lauldakse, viiuldadakse ja klimberdatakse neist :)

      Kustuta
    3. Alati, kui ma yritan KlaRat kuulata, seal MULISETAKSE! Suurima rõõmuga kuulaks klimberdamist, tuututamist ja kääksutamist, aga MULIN, sihuke nohune uimane nämmerdamine, maivõi. (Olen hypik level 2843.)

      Kustuta
    4. Ma ei ole veel kunagi teleka ette ega ka raadiot kuulates magama jäänud. Aju üllatub sellise soovi peale: "Magama? Praegu? Mulle pakutakse midagi, mille jälgimiaeks PEAB ärkvel olema sina siin räägid magamisest...?"

      Kustuta
  3. Vastused
    1. Seekord läks mul kuupäev nii kapitaalselt meelest, et....

      Kustuta
  4. Panen oma blogisse rahustava hingamise ja lihaste lõdvestamise õpetuse üles. Äkki aitab, või vähemasti hoiab tegevuses ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. "Hoiab tegevuses" on tore. Ribide vaheliste lihaste trenn 😁

      Kustuta
  5. Ma võtan õhtuti 2 kemikaali ja siis mängin 4-5 tundi voodis moblamänge ja rullin plogisid ning Pinteresti, sest teha midagi ei jõua, uni ei tule ja aju protsessib täiskiirusel kuratteabmida. Ainus lahendus ongi värvilisi pilta vaadata, neist saab aju teatud visuaalse ja numbrilise sisendi ja kui hästi läheb, saan isegi 5 tundi järjest magada. Ma isegi ei häbene oma geimeri värki, sest see on erikuradi ainus asi, mis rahustab ja tuumapommi peas vaigistab. Tahad mõnda suurepärast eriti uinutava moblamängu soovitust?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ma moblamänge ei tea, aga sudoku jms loogikamõistatused on vbla samalaadne asi, mul vahepeal töötas: hõivavad aju piisavalt ära, et see ei töötleks seda kuratteabmida, aga ei ole nii põnevad, et ma une tulemise hetke mööda laseks.

      praegu kasutan jälle koomiksilugemist sellises võõrkeeles, mida ma oskan hästi natuke, nii et peab kogu aeg edasi-tagasi vaatama, et järgmisest sõnast konteksti abil aru saada. Sama efekt, väsitab aju ära sellisel moel, et ma tajun selle ise ära ja saan magama minna, ja on piisavalt põnev, et muu jama läheb peast välja.

      Kustuta
    2. Aju kasutamist eeldavad tegevused mul eriti abiks pole, need pigem võtavad viimasegi une, aga hästi primitiivsed tetrise-laadsed mängud teinekord aitavad. Paraku jätkub und tunniks-poolteiseks ja siis pean tegevust kordama.
      Ma ei hädaldaks, aga näiteks täna tundsin päeval, et napp ööuni nüristab päeva ära.

      Kustuta
    3. Ole nyyd, moblamängud ei olegi aju kasutamiseks, vaid uinutamiseks.
      Ma olen enamuse oma elust räige unevõlaga elanud ja sellel on mdg tagajärjed. Magamatus on RÕVE.

      Kustuta
    4. Ah, see ajujutt oli sudokude kohta.

      Kustuta
    5. Ma juba kartsin et Sa pead mind targaks ja mõistlikuks inimeseks.

      Kustuta
    6. "me oleme ühte verd, sina ja mina......"

      Kustuta
  6. Bubble shooter.
    Absoluutselt ajuvaba ja pead tühjendav mäng, ma teist nii mõttetut pole veel leidnud
    Suurepärane nullija.

    VastaKustuta