Lehed

teisipäev, 11. aprill 2023

Ilmad soojad, pea soe

 


Virgutusvõimlemist teate? Meelega ei küsi, kas teete, las see olla teie tilluke saladus.

Ma olen natuke segaduses: eilne, esmaspäevane virgutusvõimlemine - kas seda kusagilt uuesti kuulata saab? Tegelikult ei peagi uuesti kuulama kui keegi lihtsalt mäletab, mis muusikat pianist kepslemise taustaks mängis?

No oli ju "Internatsionaal" või olen ma puhta totu?

Edit pärast totude välimäärajaga tutvumist: puhta totu. Viis oli küll revolutsiooniline, kuid mitte NII revolutsiooniline. "Julgesti, vennad, nüüd tööle!" taktis käis tööstusvõimlemine.

See teine võimalus pole absoluutselt välistatud, sest perekooli ajaviiteks lugemisest ma loobusin mõneks ajaks kui olin ühes pealkirjas olevat sõna "lapseisu" korduvalt lugenud kui "laoseisud". 






9 kommentaari:

  1. sry link jäi maha (ja miks see kuradi blogspot mind meelde ei jäta, ma ei viitsi uuesti kõike läbi teha)
    https://vikerraadio.err.ee/1608944330/virgutusvoimlemine-t-martin-korv-hain-holpus

    siiamaani olen kuulnud "Pinni ja panni" ning jenkat, olevat Soome eri.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, saingi eilsed kehakultuuriminutid kätte! Oligi internatsionaal! :D

      Kustuta
    2. Kusjuures kolleg, kes istus teises toas raadio kõrval ei pannud niigi palju tähele kui mina.
      See-eest hiljem tuletasime internatsionaali sõnu meelde nii, et aju kriuksus, oli seda siis vaja.

      Kustuta
    3. ma kuulasin üht teist seal kõrval veel, mis vbla oli see eilne ja kui see oli seesama, siis minu arust oli seal hoopis "julgesti vennad nüüd tööle", mitte "nüüd üles, keda needus rõhub".

      Kustuta
    4. Tähendab...
      ....mida ma nüüd öelda tahangi....
      Et see elevant, kes mu kõrva peal tuuri polkat maha pani oli ikka lubamatult rasvunud....

      Kustuta
    5. ma ei ole tglt kindel, kas oli seesama, sest seal oli natuke raske aru saada, mis kuupäeva oma parajasti mängib (vähemalt väikeselt läpakaekraanilt).

      muidu on "julgesti vennad nüüd tööle" internatsionaaliga võrdlemisi sarnane meloodia. sama aja lood vist enam-vähem, eks ühel perioodil olegi sarnane helikeel.

      Kustuta
    6. Aga seesama jah, 10.04 võimlemine

      Kustuta