Lehed

esmaspäev, 28. november 2022

Manifest



mina, lumehelbeke, saadan teid kõiki persse 
nii soojalt ja südamlikult kui lumehelves seda suudab 
sulades ja kadudes, kuni näha veel viimane jääkübe 
minge. 
kõik. 
persse. 
minge oma leiguses 
minge oma ükskõiksuses 
minge suhtumises „kõik möödub“ 
sest me kõik möödume 
kui ükskõiksed 
meid leigelt tõukavad 
mina, lumehelbeke, sulan 
auran valusalt särtsatades

 ***
Ei, mina pole lumehelbeke. Kirge jääb väheks. 

***

mida ma teen täna? 
sama mida homme 
ülehomme kordan eilset 
ja nädala pärast 
kõik on sama, iga päev 
hing igatseb seiklust 
midagi erilist ja meeldejäävat 
ainukordset, kordumatut 
midagi sellist, mida ma teen ainult kord elus 
ja mitte iialgi enam 
oh, üks seiklus on tulemas 
veel sel sajandil 
ainukordne 
kordumatu 
*
kordumatu 
ainukordne

***

Pikema päevani on meeleheitele ajav hulk päevi.


5 kommentaari:

  1. „teie tulete olete lähete
    teist õhku jääb odekolonn
    teie sööte mõtlete vestlete
    teie teate mis elu on
    oh palun öelge meilegi
    miks me tulime mis meist saab
    eks oleks see kergendav teilegi
    kui kord tükkideks lendab maa”

    Leonhard Lapin (1947-2022)

    VastaKustuta
  2. Päris omapärane jõululuuletus 😁

    VastaKustuta