Lehed

neljapäev, 24. juuni 2021

Fotojaht: kuumalaine

 

Oi, varsti saab läbi.

Kuumalaine nimelt. Kui enne ei saa, siis mardipäevaks ikka.

Aga kuum on tõesti. Mõni päev on kuum ja Aasia tolmust hall. Kujuta ette - kaamel lõi Karakumi kõrbes sõraga tolmupilvekese üles, kaameleid oli sadu, sõrgu neli korda nii palju ja tolmupusa ei maandunud enne kui Eestimaa põllud talle jalgu taakerdusid. 

Teine pilt on eilne superkuu superkuumas jaanilaupäevas superudu kompimas. Ei ole tal päikese jõudu, et udusse auku teha, ei ole.

No ja kui jälle külm on, tuleb see laine üles kütta. Saab sooja, saab nalja ja targemaks saab ka!


Teised kütjad:

Tegelinski 

Mummo

Lendav Konn

A.I.V.O

Emmeliina


21 kommentaari:

  1. ...ja see tapeet... sinine, punane, roheline, kollane... üks ja sama kuum muster.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oli kunagi kodus selline tapeet, kõige vasakpoolsemaga sama värvi. Oli täpselt see, mida poest sain, mis teha.
      Too sein siin pole minu kodu sein, see pilt on tehtud ühe külamehe juures, kes taolist manti kogus.

      Kustuta
  2. Mu jaanituli oli eile seesama ketas seal taevapiiril...
    Ja mul on tunne, et olen lapsepõlves näinud selle suure triikrauaga triikimist. Sütt vist küll sisse ei pandud, lasti pliidi peal kuumaks.
    Piinlik tunnistada, mina nii usin triikija ei ole, kui vanaema vanasti.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Küll pepu triigib, on ju?

      Kustuta
    2. Seda ka :) Või lappan märjalt kokku ja hoian pool tunnikest, siis on kuivama viies jube sile ja sirge ;)

      Kustuta
  3. Sa vaatad Kuu poole täpselt samas suunas kui meie Kablis:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei uuuusuuuuu...meil on hoopis teine kuu ja täiesti teises kohas!

      Kustuta
  4. Kaamelil on varbad. Ja kuna ta jalgu ei lohista, siis pole ka süüdi ses liivatolmus. Aga kaamelikannatus aitab tal üle olla alusetuist süüdistustest jm.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kaamelil on sõrad, sõrgadel on varbad.
      Aga jalgu ta tõesti ei lohista, ma ka ei lohista, aga tolmus vantsides ajan tolmupilvekesi üles ikka. Mis saab dromedaril mõnusa, tolmu lendu puhuva tuulehoo vastu olla?

      Kustuta
    2. Sõrgade osas ok, varvastel on väikesed sõrad. Aga pole tõestatud, et tolmupilvi ei keeruta üles vantsivad asiaadid.

      Kustuta
    3. Hakkasin otsima allikat, mis vastaks küsimusele "mitu tatsavat kaamelit ja kui palju vantsivaid asiaate on Karakumi kõrbes, lõpetasin leheküljel, millel oli kalkulaator tütarlapse hinna kaamelitesse konverteerimiseks. Kasutasin seda kalkulaatorit deduktiivsete järelduste tegemiseks.
      Deduktiivsed järeldused: kuna tütarlaps, kelle hinda ma näitlikustamise huvides arvutasin maksis 39 kaamelit (ja see pisut üle küpsenud tütarlaps olin muide mina ise), pean jääma arvamuse juurde, et:
      A. Kaameleid on inimestest rohkem, muidu oleks arveldusvahendeid tütarlaste turu ülalhoidmiseks liiga vähe.
      B. Inimesed vantsivad kaamelitest vähem, sest neid on vähem ja neil on vähem jalgu.
      MOTT.
      Kaamelid tegid!

      Kustuta
    4. (mul tuli jonnituju peale, noh!)

      Kustuta
    5. 39 kaamelit, vaauuu... ma pakun välja, et liitu mu väikese matkagrupiga, kanname kõik kulud ja sõidame vaatama seda Karakumi kõrbe... isegi 19 kameelit oleks "notbääd"... hea tuju võta kaasa ja muus osas ära muretse :)

      Kustuta
    6. Jaa, täpselt - kuhu iganes te ka matkate, üks kuuekümneaastane püknik on just see, mis teie grupis puudu jääb :D
      Aga kaamelid võtke lahkesti omale, ķessekurat neile heina jõuab teha!

      Kustuta
  5. http://emmeliina.blogspot.com/2021/06/fotojaht-kuumalaine.html
    Võimalus nimekirja täiendada ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, käisin küll Emmeliina blogi ka piilumas, aga ilmselt magasin ilmumise maha 😁

      Kustuta
  6. Umbehää, see keskmine viib mõtted Sannikovi maale...

    VastaKustuta
  7. Äratundmisrõõm! Pojad värvisid tapeedil olevaid maju vildikatega-hoopis parem tulemus. Aga sellise pressrauaga, söed sees, olen ise maal vanaema juures triikinud kuna elektrit polnud ja vastõmmeldud kleidi õmblused olid vaja maha pressida.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen sellisega triikinud, mida pidigi pliidiraual soojaks ajama.
      Igavene nuhtlus oli!

      Kustuta
  8. Kaamelikalkulaator:

    https://kamelrechner.eu/en

    Ma teist päeva mängin :D

    VastaKustuta