Lehed

laupäev, 12. juuni 2021

Fotojaht: ei viitsi, ei viitsi



Ei viitsi.
Ei viitsi uusi pilte teha, ei viitsi sääskegi tappa. Viimase tõdemuse illustratsioon on õige mitme aasta vanune, sest uusi teha ei viitsi. Praegu jääksid pildile selle sääse lapselapselapse...jne...lapselapsed. Tookord lasin tal minna, sest ei viitsinud, saage aru!



Laisku on veel, olgu universum tänatud!


 

10 kommentaari:

  1. Ma jätsin ühe korra elus jalutama minnes telefoni koju ... ja koperdasin metsateel hirve otsa. Instagram nutab praegu.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tuleb teha parainstagram, kus kirjeldatakse peaaegu-pilte.
      Mul oleks seal kaks peaaegu ilvesepilti ja.....

      Kustuta
    2. Ma peaaegu et pildistasin nädal tagasi kobrast. A olin ujuvvahendis, seega kõik foto-vahendid olin meelega maha jätnud.

      Kaamos, hea mõte!!!

      Fotokalas (juhtiv Eesti fotosait sada aastat tagasi) oli kunagi kategooria "untsus". Fotod, mis olid mingil eriti peenel viisil pekki läinud.

      Kustuta
    3. Jaa, mul on(või oli) pilt kahest saarmast, pilt kahest rebasest lumehanges...mida veel? Oh, neid "nüüd tuleb ilus pilt!"- "aga ei midagi..." - asju on palju!

      Kustuta
  2. Mõnikord ei viitsi, mõnikord unustad vahendid koju, mõnikord ei tule lihtsalt meelde... mul oli täna puuk kehas kinni, no ei tulnud meelde, et jäädvustada. Ta oli küll nii pisike, ma oleks vist pidanud pildistamisel luupi kasutama....

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on selle pildi tegemine meeles - istusin metsa ääres kivi otsas, käed süles ja fotoka objektiiv teise käe seljal, sääsk istus otse objektiivi ette ja ma olin nii väsinud, et nuppu vajutada viitsisin, aga sääske ära ajada ei viitsinud. Nii ta lendu läkski.

      Kustuta
    2. "... eile kräunumist kuulsite...?"

      Kustuta
  3. Kuna Kabli on kõigi putukaliste ning tiivuliste paradiis, siis linnusädinast ja puugipinsetist ei saa kunagi küll!

    VastaKustuta
  4. ...ja eriti uhke on kaeda, kuis lont piirituseaparaadi moodi kõveralt kulgeb...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ära sa märgi, ma seda ei näinudki. Ongi lookas!

      Kustuta