Lehed

reede, 23. oktoober 2020

Fotojaht. Peegeldus



Vabandust, ma olen fotograafias suhteliselt koba ja vahepeal ei ole ka eriti usin oma lõbuks pildistaja olnud, sestap need jahid teinekord jahtimata jäävad. Kuidagi kurb, kui ei ole aegade tagustele piltidele ühtegi värsket, ekstra jahi jaoks tehtut lisada.
Täna olin veidi tublim...
Toredad asjad need peeglid. Mustkunstnikele annavad leiva vorsti alla, iludustele võimaluse ennast duubeldada, koledatele šansi kollitada.
Aa, segadust saab ka tekitada, nagu näiteks pildil kus on kosk ja rahulik veepeegel omavahel õige veidralt asetunud:



Teie võimalus asju segaseks ajada - peegeldab? ei peegelda? Otsustagu juba ükskord ära!



Ja üleüldse, kas te olete näinud kohvi, mis on altpoolt illumineeritud? Illuminaatide kohv, kas pole? Mul täna hommikul oli selline, kui pool tökatit joodud sai.



Veel peegeldavad 

6 kommentaari:

  1. Kas sa usud, ma näen esimesel pildil, kuidas udu hajub.
    Kolmanda puhul kujunes mul aga arvamus, et sul on kohvitass, kus saad vee algul keema ajada ja siis kohvi sisse teha.. kui sa just kannust ei joo...

    VastaKustuta
  2. Suits ja peegld, Tegelinski, suits ja peeglid...aga sellest ma küll aru ei saa,mis trikiga sa haihtuvat udu nägid.

    VastaKustuta
  3. Vaatasin peale ja nägin, kuidas udu liikus... nii selgelt nägin, et peaaegu kahtlustasin, kas video ei ole...

    VastaKustuta
  4. Kose võimsus ja veepeegli rahu... imetlusväärne!
    Mugavuspilt on mulle teine, mulle on alati meeldinud sellist virvendust jälgida, see pilt tekitab tõesti mõnusa tunde. See peaks olema sooja ilma pilt, eks ju?
    Kohviasjast ei tea arvata...

    VastaKustuta
  5. Kohvitassis on laualambi peegeldus, päeva algus töölaua taga nõuab mõnikord nii valgus- kui kohvidopingut.

    VastaKustuta
  6. Illusiooni on tõesti esimesel pildil - peegelpilt on nihkesse lännu...
    Keskmise pildiga saaks kolmat moodi ka segadusse ajada: snorgeldamise käigus teha üks klõps vee all.
    Mul kangastus millegipärast kohvitassi sees žilett, mõte liikus juba sinnakanti, et jälle mingi hullus välja päästetud - iga sõõm lõigatakse teravalt ette...

    VastaKustuta