Lehed

kolmapäev, 6. mai 2020

Tõsine hoiatus



Inimesed...ljuudi!
Ärge kunagi, ma ma rõhutan: MITTE IIAL! sättige oma kodukontorit köögilaua taha! Te võite vastu panna juhuslikult tänaval vedelevatele plirrjantidele (need säravad asjad, mis pole kassisitt), kauniskõnelistele siidkleidimüüjatele ja isegi printsihordide tormijooksu on võimalik eirata, aga külmkapi võrgutav urin hüpnotiseerib teie sooltebakterid, keda teadupärast on teis rohkem kui isiklikke ihurakke ja teid lihtsalt võetakse üle.
Ja nii ongi.
Istusin täna nagu (miks üldse "nagu"?) loll ja toksisin tööd teha ühe käega, teises käes sinna imetabaselt sattunud võiku.
Või kohuke
Või vorstijupp.
Või... No ma ei tea, kuidas need mu kätte sattusid!
Külmkapp on süüdi.
Koos soolebakteritega.






3 kommentaari:

  1. Kolmapäev oli rahvusvaheline dieedivaba päev. Mul on hea meel, et sina ka liitusid.
    Ma alles hetk tagasi pingutasin veel ühe võileiva ära süüa... et ikka enne keskööd tehtud saaks :)

    VastaKustuta
  2. Hea nõuanne.
    "Päästa mu talje" ütlen ma mõnikord mehele, ülemäärast kooki tema ette lükates.

    VastaKustuta
  3. Täiesti ausalt - vanuses mil naine võib vabalt ise otsustada kui vana ta on või kus ta talje asub see lause enam ei tööta. Küll aga päästan oma mõõblit lauslagunemisest ja poetan teinekord pool praadi kanade pange.
    Või, noh...veerand praadi. Olgu, taldrikule jäänud puru saavad nad omale, see on kindel!

    VastaKustuta