Lehed

kolmapäev, 21. veebruar 2018

Vanad naised



Vanadel naistel on karedad kannad
Riided on moetud ja naljad on maotud
Karvased sääred ja rippuvad rinnad
Viimased naerud on näonahka vaotud
Sõrmed on sõlmes ja kintsudel komud
Põlved on kanged  ja lokid on tolmust

 Vanadel prouadel on küüntest kübar
Astume läbi neist udustest kogudest
Meie ei märka neid,  meil on nii mugav
Tammume üle kui sõgedad hobused
Ega nad põikle, nad ammu  ei tunnegi
Aeglaselt liiguvad, kuid mitte õnneni

 Õnn on kõik kulunud elades lõputult
Südame pehmuses alles tilk sulatuld...






13 kommentaari:

  1. Ma ei pea ennadt veel vanaks naiseks, aga... jah.

    VastaKustuta
  2. Eile poodi minnes tuli mulle vastu üks väga vana naine. Ma arvan, et ta võis olla mingi 80-90, ehk siis mitte vana vaid elatanud tudike. Kõndis hästi hästi tasakesi, ettevaatlikult ja aeglaselt.
    Jäi kohe silma. Mu esimene mõte oli, et peaks appi minema .. siis sain aru, et milleks. Kõnnib ju kenasti ja poes juba käidud.
    Teine mõte oli, et huvitav, kas tal on keegi, kes käib külas ja räägib ja vajadusel aitab.

    Ja siis vaatasin talle otsa. Ta naeratas ja oli nii rahul ja rahulik. Lihtsalt. tempo on teine. Ja kui meie ei trügi, ega kiirusta. Siis küll ta saab. Läheb aega. Aga saab.

    VastaKustuta
  3. Kirjuta õige vanadest meestest ka!:D Saaks ohtralt õppemateriali kaunilt poeetilises vormis Eesti Geronotoloogia ja Geriaatria Assotsiatsioonile!

    VastaKustuta
  4. Vanadest meestest kirjutasin ma juba ammu!

    https://kevadtulebikkagi.blogspot.com.ee/2016/12/vanad-printsid.html

    VastaKustuta
  5. Assa pagan, jah! No kuis ma selle unustanud olin?! Skleroos, mis muud.....see veel ka:(

    VastaKustuta
  6. Kr - kui üldse vanaks saada, siis just niisugune vanadus oleks leebe. Kõige jaoks peab olema aega. Kõige jaoks ongi aega. Kiiret pole kuhugi, alati jõuab...

    VastaKustuta
  7. Inimeste fotodest kõige ägedamad tulevad pildid vanadest inimestest. Mis see on mis need pildid ägedaks teeb, ilu.

    VastaKustuta
  8. Ilusad fotod, mille modelliks noorem vaataja ei taha olla. Need on nagu pildid varemetest. Terve maja on ilus, lagunenu on äge, ajalooga ja nii edasi. Kumba seisundit ta ise eelistaks?

    VastaKustuta
  9. Inimesed pole majad. Majad koguvad ajalugu, kuid ei rikastu vaimselt.
    Mina olin nooremalt vaimselt vaesem, nüüd olen kehalt vaesem. Kuna vaimne rikkus on minu jaoks olulisem eelistan praegust seisundit, nii endas kui teistes.
    Aga igaühel oma eelistused. Valikuvariante on ka ju tegelikult rohkem.

    VastaKustuta
  10. Nii ongi, palju valikuid või siis palju võimalikke elu poolt jagatud kaardikomplekte.
    Musta ja valget pole olemas.
    Õnneks on vajalik, et inimene lepib kaartidega mis tal käes on.

    VastaKustuta
  11. eeeeeeeeeeeee, detailides on mul teisipidine arvamus, aga tühja sest. Hea meel Sind näha.

    muideks, kui Sa minu kandu näeks, Sa kukuks pikali.

    VastaKustuta
  12. haha, jah.
    Kannan küüntest kübaraid ja õlal paksu kassi,
    lahja kohvi rüüpeks pruugin mõranenud tassi,
    ütle otse näkku tõtt - ega ma ei vassi -
    tõde aga sugugi kõigile ei passi.

    Sünnipäevakingiks saan kõveriku kepi,
    mille abil kukkumata alla saan ma trepist,
    keegi rumal oma nina kui mu ellu topib,
    vastu sääri virutan, kaua ta ei stepi.

    ;)

    VastaKustuta
  13. Lahe! Selline mutt mule meeldiks olla...
    Sobival hetkel võtan küüntest kübara peast, teen "Ahhaa!!!!"...ei, mitte selle häälega, hoopis nii:"Ahhhhhaaaaaa!!!", panen kübara jälle pähe ja muutun nähtamatuks.

    VastaKustuta