Lehed

neljapäev, 11. märts 2021

Fotojaht: piirangud

 


Märts ütleb: "Kui mul oleks talve hambad, siis külmetaks varsa mära kõhtu ka ära"

Aga pole hambaid, pole. Ja need hädised trellid kevade tuleku ees ei pea ka enam kaua vastu!

"Mis piirangud? Miks ei arvestata minu sooviga öösel väljas jalutada? Vandenõu!!!!!

Piir? Kas piir on piirang?


Tegelinski

A.I.V.O.

Tom

7 kommentaari:

  1. Kuidas sa kana poseerima said :)
    megahea :) :)

    VastaKustuta
  2. Purikad nii pikad, et võid pea ära lüüa ;)
    Kus selline piiritulp? Kohe tuleb tahtmine üle piiri minna....

    VastaKustuta
  3. kana ei poseerinud, mina pigem põgenesin tema ründavate küsimuste eest.
    Et mis mõttes nemad kollektiiviga peavad oma kallist aega veetma kasvuhoones ja mina võin ilma igasuguste piiranguteta hangedes müdistada.

    Piiritulp on Narva jõe ääres, täispissitud tanki kõrval madala paekiviaia taga. huvitav kas teisel pool posti on kohe keeluala?

    VastaKustuta
  4. Ujuma vist ei julge minna. Või jääle liugu laskma....

    VastaKustuta
  5. Mu arust on kanal õppealajuhataja nõudlik pilk, samas kui direktor taamal saba kergitab.

    VastaKustuta
  6. Direktriss.
    Meil, noormees, valitseb sooline segregatsioon!

    VastaKustuta