Lehed

teisipäev, 1. detsember 2020

Tviit (siuts? prääks?)

 

Kui palju peaks sisse magama, et end välja maganuna tunda?

Kui noor inime kurdab, et ta abikaas koorib kartuleid valesti, st kuivalt, mitte "veest sina tõused ja vette sind pannakse!", siis kas piisab, kui soovitada tal loobuda nende maaubinate söömisest, lihtsalt lahutada või oleks vajalik ka kodu pritsimine püha veega? Ma ei julge küsidagi, kuidaspidi see ketser vetsupaberi rulli vahetades keerlema paneb...

Täna hommikušampust ei olnud. Täna oli teade, et homme auditeeritakse mind ja ülehomme auditeerin mina. Alla hakkan käima...

Naiste hädad: ma pean lõunal käies hakkama spordirinnahoidjat kandma. Kord taldrikul olev toit ei paista, kord paistab mitu tundi hiljem seal, kus teda olla ei tohiks.




8 kommentaari:

  1. Vetsupaber peab tulema altpoolt. Kartuleid koorin, kuidas juhtub, enamasti pesemata. Aga keema panen alati külma veega.
    Palun järgmine säuts ;)

    VastaKustuta
  2. Tõesti tuleks lahutada, saaks mees endale normaalse naise leida. Kes kurat koorib kartuleid märjalt, see on rõve ju.

    VastaKustuta
  3. Mina!

    a muidu on nii, et kui keegi kogu perele süüa teeb, las koorib, kuidas tahab, kui kellelegi ei meeldi, tehku siis ise.

    VastaKustuta
  4. Eh, tulemused on seega: erapooletu, vastu ja poolt.
    No mis referendumi tulemused sa sellise elektoraadiga saad...
    Ja üldse - mina eelistan tatart!

    VastaKustuta
  5. Selle viimasega ma olen nõus, glükeemilise indeksi arutamiseni pole me veel jõudnudki.

    VastaKustuta
  6. Mis indeks, mis glükeemiline?
    Tatart ei pea koorima...

    VastaKustuta
  7. Kartulit ka tingimata ei pea, kui just väga koledad ei ole.

    VastaKustuta
  8. Nonii, nüüd on mul uus mure, mille peale mõelda. Kas kartul, keda ma koorida olen otsustanud, võtab koorimisnuga isikliku solvanguna?
    "Aah, ta peab mind nii inetuks, et koorimata ma ei kõlba!!!!"
    Vabandust, elu on jama ja lollid naljad on nagu killustik (fraktsioon 16-32) hinge hambaaukude lappimiseks.

    VastaKustuta