Lehed

kolmapäev, 23. september 2020

Täna joonistad lehma, homme reedad kodumaa ja muu aur



Üle aegade vaatasin oma blogi arvutist. 
Tulgu püha Isidorus mulle appi, kui hirmus imelik see oli. 
Või pigem lihtsalt hirmus. 
Kogu tekst suurel ekraanil suures kirjas – miks tekst nii suurte tähtedega on, vanaema? Eks ikka selleks, et seda telefoni- või tahvliekraanilt lugeda näeks, lollike! 
Mõnedki on oma blogi välimust muutnud, kui esimene ehmatus möödas, siis näivad kõik õnnestunud olevat. 
 Peaks ka? 
Aga milliseks? 
Või las olla? 
 Küsimused on retoorilised, ma ei plaani neile ka ise vastata. 
 *** 
Tont teab, mida ma üldse otsisin, aga leidsin, näe, ühe filmi subtiitrid, milles nõukogude filmitegijad tänavad härra Donald Trumpi igakülgse koostöö ja abi eest. Koostöö ja abi eest tasuti ilmselt filmirollikesekesega. 
 Kunst ikkagi. 
„Deribasovskajal on ilus ilm, ehk Brighton Beachil sajab jälle vihma“ 
Mitte nagu mingi lehma pilt, kus lehma pole. Muidu on sotsialism saatanast, aga sotsialistlik realism oli tõeline kunst, praegu on kõik üks...teate küll, moosimahutusnõude kasutamine sihtotstarbele mittevastavalt. 
Seltsimehed kunstiasjatundjad ise ütlesid, slaididega illustreeritult ja puha.
***

Kortsukreemi peaks soetama, kurjusekorts ulatub juba suunurka välja. 
Ma isegi otsisin netist nende kurikuulsate süstide kohta, mis, kui reklaame uskuda, veavad šarpei ka siledaks. (uitmõte, üks paljude seast: kas on võimalik, et ma Trumpini sedasi jõudsingi?). 
Süstide kohta leidsin palju, hinnad sealjuures. 
 Ma olen nii kitsi, et kui ma elaks Mehhikos, siis pidude pinjatad oleks mul presentkottidest tehtud, et mitu korda vastu peaks. Ei ole midagi, et kohe kõmm lõhki ja kommid pintslisse! 
Ega me siin mingid miljunäärid pole, et süstide, ptüi,  pinjatade peale laristada! 
Äkki oleks vähem kuri lihtsalt? 
Ei tule välja, sündisin juba selline - kuri. Ämmaemand sai esimese riiu osaliseks ja nii see läks, eksole. las siis olla see kurjusekorts, kaaskodanikud on selle abil vähemalt ette hoiatatud. 
*** 
Valimiskampaania on alanud. 
Ventilaatorid vuhisevad täie hooga, õhk on põllurammust paks. 
Mitte õhus ei peaks see kraam olema, mitte õhus. 
Muide, ma võin eksida, aga veel kümme aastat tagasi oli lolle intenetis palju vähem, nüüd on internet  aktiivselt massides ja aktiivsed massid internetis. Tuleb meelde noorema Kudruse väide tema poolehoidjate kunagise lausvaleliku trükise kohta: „Ärge ajage segamini, see ei ole ajakirjandus. See on propaganda trükk. See teeb väga hästi oma tööd, nii et ärge palun heitke mulle midagi ette,“ 
 Vastik. 
*** 
Sügis on vähemalt ilus. 
Asi seegi.








19 kommentaari:

  1. Armas Kaamos! Kas sellest ei ole veel küll, et Blogger uuendati, WP uuendati ja fb uuendati. Ma ei jaksaks veel ühte uuendust nii äkki vstu võtta. Ehk sa veel ootad selle kujunduse mudimisega natuke? Nii hea kodune ja turavline tunne on siin, kõik nagu vanasti, helesinine taust ja.

    Kus see korts sul täpselt ongi? Kas sa Kablisse tulles jätsid selle koju?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Korts on reaalne, eriti õhtuti võib sellesse vabalt kartulit maha panna.

      Aga see blogi...kommentaaride osas tegin muudatuse - nüüd saab vastata konkreetsele kirjele, vaatan, kui segaseks see minu jaoks osutub. Muidu on endal ka nagu hale teist muuta, las ta olla pealegi. Oma laps ikkagi, olgu või veider, aga oma.

      Kustuta
  2. Mina ka pole mingit kurjuse kortsu märganud! Äkki kukkusid öösel ringi lenneldes (tuleb meelde "Lennud unes ja ilmsi" ning Jankovski!!!!) ja armistusid magadistoa aknast välja pressides?? Ole ikka ettevaatlikum!
    Esimese hooga mõtlesin, et ventilaatoritest kirjutades mõtled toru otsas rippuvatele koronistidele. Aga sõnnikust õhku nad ju ometi ei hinga sisse??
    Kui meiesugused blogimist alustasid, olid mu meelest samuti kõik ilusad ja head. Kui I@I muidugi välja arvata:D
    Kujunduse muutmist pole ma iidse konservatiivina isegi mitte üritanud. Milleks?

    VastaKustuta
  3. No misse nüüd siis olgu - miks rasvane?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Rasvasuse põhjuseid ma ma alles uurin.
      Ühe uuenduse tegin ja kohe kõik kohad rammusad, ma ütli....

      Ma teen sellest tigedusvaost teile pidi, te uskumatud toomad! Selfi teen, lauatelefoniga!

      Kustuta
    2. Püha püss, pidin ma selle pildi tegema - mul on KOLM kurjusekortsu....
      Burkat, andke mulle burkat!

      Kustuta
    3. Maisaa aru, mis inimestel kortsude vastu on?
      Vananemisega käib kaasa hunnik ebameeldivaid ihulisi muutusi. Rasva tuleb muudkui juurde, lihast jääb muudkui vähemaks, tee trenni, kui ei meeldi ---- aa, ma nagunii teen. No asi seegi. Aga magamata olla enam ei jaksa ja kui söömata olla, hakkab pea näljast valutama ja selg jääb haigeks ja ... kortsud on ainus hea ja cool asi selle vanuse kogunemise juures ju! Ok, hallid juuksed on ka lahedad, aga halle juukseid saab ka peenel juukruril end värvida lastes, aga kortsude joonistamiseks peab ise profimeikar olema. Või peab keegi, kellega koos elad.
      Isikupära, iseloom, eredalt sina ise olemine on just kortsudega näos ju näha?! Miks see inimestele ei meeldi???

      Kustuta
    4. Nonii, kopsaski endale telefonitoruga silme vahele, mmmeivõi!

      Kustuta
    5. No ma oma naerukortsukestest ei loobuks üldse, aga kurjusekortsuga kaaneb päriselt ka see mure, et silmalaud muutuvad õhtuks nii raskeks, et see segab. Kuidagi on need omavahel seotud.
      Ebamugav on olla, noh. Kulmud tolknevad poolde põske....

      Kustuta
  4. Ole toruga ettevaatlik - vatt et kopsad kogemata vastu pead ja kohe üks vagu juures!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures thumbnail postitusest on nüüd pisut nilbe välimusega, ei salga.

      Kustuta
  5. Mina, jumal tänatud, näengi oma blogi ainult arvutist. Mu nutitelefon istub siiamaani riiulis, käima löömata. Mis kommentaariumi puudutab, siis mulle sobib see variant, kus konkreetsele kommentaarile vastata EI saa. Kuidagi lihtsam ülevaadet saada. Aga noh, ma olen ikka_väga_lihtsa mõtlemisega, kui asi veebi puudutab, nii et minust ei tasu eeskuju võtta.

    Kortsuteemal ühinen VVNiga. Mul muide on juba aastakümneid räme kurjusekorts. Enne ärakolimist mõtlesin isegi süstidele, aga siis lõin käega. Tänaseks elan rõõmsalt koos kortsuga. Kui kortsuga kaasnevad ka rasked laud, siis on muidugi teine teema, meditsiiniline.

    VastaKustuta
  6. Muig...ma vaatasin nii keskendunult üle prilli kaamerasse, et olen pildile kõõrdis silmad saanud. Poleeee pahaaaaa....

    VastaKustuta
  7. Minu arvutist lugedes ei ole kiri põrmugi liiga suur, kui ma just ise ei suurenda. Kui kellelgi on suur, siis saab ju samamoodi vähendada. või oleneb see brauserist?

    Mul igatahes saab teksti suurust vähemalt siin blogis klaviatuuriga lihtsalt muuta nii Mozillas kui ka Chromiumis (mis on Chrome'i analoog, mille jaoks pole Windowsit vaja). ctrl+ või ctrl -.

    VastaKustuta
  8. Panin tagasi(vist sai samuti kui enne oli), see boldis tekst oli nii häiriv, et...
    Telefonis, muide, ei olnud boldis.
    Mõtlesin natuke ja jõudsin järeldusele, et ma nüüd nii popp kindlasti pole, et kommentaare mitmekümne kaupa kuhjub, jõuab järge pidada küll kes kellele vastab. :)

    VastaKustuta
  9. Häh, mis kortsud need ka on. Need on ju pea kõigil. Mul olid sarnased olemas juba kaheksateistkümneselt. Kahtlustan, et need ei ole tulnud mitte kurjusest, ma olen nimelt väga leebe inimene, küll aga omaette juurdlemisest. Mõtlemise kortsud. Ise küsimus on see, et kui kulmud rasked ja laud lõtvunud, siis on enda mugavuse jaoks küll mõistlik abi otsida. Vanematel inimestel on teinekord lausa meditsiiniline näidustus lauge korrigeerida, et üldse nahkse kardina tagant välja näeks. Ealised imepärasused, millega enamus inimesi varem või hiljem kokku puutub.

    (Meenub anekdoot, miks meestel on otsaees horisontaalsed kortsud ja naistel vertikaalsed. Tuleb mees palgapäeval koju, naine küsib - vastavat kortsu pingutades - kus raha on? Mees vastab imestava näoga: mis raha?)

    Thumbnailid on põnevad. Siin blogis on näha ninajuur, aga mu bloggeri jälgitavate blogide loendis on (peale bloggeri uuendamist) surutud terve pilt ruudukujuliseks. Näeb ka põnev välja.

    VastaKustuta
  10. Kurjusekortsu osas võibolla küll, aga muidu....sa pole mu NINA näinud, nii, et....
    (Ei näita ka!)

    VastaKustuta