Lehed

neljapäev, 24. september 2020

Pausist


Võitsin bingolotoga kaks eurot. 
Veel 499998 sellist võitu ja ma olen miljonär. 
Pilet maksis kaks eurot. 

Pidasin vahepeal blogipausi, sest pärast eelmist (väga pikka) pausi uuesti alustades olin kindel, et ei hakka enam kunagi tegema postitusi teemadel, mis mulle TEGELIKULT korda lähevad ja see plaan ei õnnestunud. Mõtlesin pausi ajal, kas lõpetan blogimise üldse ära või lasen neil emotsioonidel mõnikord kaane pealt lüüa. 
Ei ole siiani otsusele jõudnud.  Ennast tundes...mul on väga lennukas kaas.
Ja siis läksin puhta sotsiks kätte ära, mõtlesin, et niikuinii olen juba aastaid sotsiaaldemokraatliku ilmavaatega, olgu siis asi ametlik. Mehele enam ei saa niikuinii, lähen erakonda. Mul on sügavalt suva, mis teised arvavad, aga kindlasti oleks kahju kui seetõttu mõne sõbra kaotaksin. 
See põhjendus, et ju siis polnud õige sõber ei loeks, sõpru on mul niigi enneolematult vähe. Aga on nigu on.



4 kommentaari:

  1. Kas tohib hääletada? Jah? OK. Hääletan kahe käega selle VASTU, et sa blogimise lõpetad. Ma ei ütle seda niisama suusoojaks - sinu blogi on mu blogrolli kullafondis.

    Mis erakonda minekusse puutub, siis kummardus minu poolt. Mida rohkem inimesi omaenda väikesest maailmast välja tuleb ja suurt maailma tagant tõukab (muidugi viisil, mis teistele kurja ei tee), seda parem.

    VastaKustuta
  2. Ma võin ju praalida palju kulub, aga kuni see A-ga algava nimega saksa poiss mu pead puhta segi pole ajanud kirjutan niikuinii edasi. Kullafond on liiga suur sõna, palun...!

    See erakonna asi on protest ükskõiksuse vastu.
    Nagu kunagi oli mu jaoks protest komnooreks mitte hakkamine.
    Tollest viimasest tuli ainult paksu pahandust.
    Ma lihtsalt leian neid jamasid ise...



    VastaKustuta
  3. Peaks ka erakonda astuma. Kuigi, see plagiaatorist Juske vist oli kah sotsdemm, näe, enam mitte kedagi ei saa usaldada.

    VastaKustuta
  4. Põrsaid on igal pool. Kui ükskord ingliteks saame, siis on ka nende seas kindlasti selliseid, kes teiste harfe häälest ära katkuvad ja hameserva alla piiluvad.

    VastaKustuta