Lehed

laupäev, 11. mai 2019

Kaakaagakaaakkk



Eilsest on kuuri taga kodu seitsmele Tyrannosaurus Rexi nõbule. Kaagutavad, munevad, logelevad. Elu nagu kontoris.
Lapsinimesed on avanud vihmaussikaevanduse, ilmselt pean suvel oma peenraid kotkapilguga jälgima - pehme muld, hea kaevata, ega laps rumal pole. Laps on koguni nii nutikas, et hammustab ruttu läbi eduka (vihmaussi)jahi põhitõed: mõtle nagu saak! Käitu nagu saak! Ole saak!

Mul on pesus nelja vihmaussi tunked. Enne masinasse toppimist sai neid õues surveveega loputatud, loputuskohas on nüüd peenratäis pehmet musta mulda, enne oli seal paeplaatidest rada.

Elu on läinud paremaks, elu on läinud lõbusamaks.
Põrsast pole kellelgi müüa?


5 kommentaari:

  1. Ehk tahaksid siis juba käima peal noort emist :) Mitte et mul pakkuda oleks, tundub lihtsalt hea idee.

    VastaKustuta
  2. TT, teadsa, ma üksikasjadesse ei hakka laskuma, aga paarkümmend aastat tagasi oli aeg, mil ma ise oma väikse kauni valge käega panin korraliku laudatäie noori ümaraid emiseid käima peale.
    Ma isegi ei vihja, mida ma põrsastega teha oskan.....

    VastaKustuta
  3. Morgie, vihmaussid võivad sinuga mitte nõustuda.
    Muidu on puhta laik tõesti.

    VastaKustuta