Lehed

neljapäev, 26. juuli 2018

***



Isegi parmude jaoks on südapäev liiga kuum. Noorel õhtul põõsast marju korjates ei olnud neid kusagil, nüüd, ritsikate poolt pisut leigemaks saetud keskõhtul pesunöörilt käterätte kokku korjates kargas terve pilv janust krõbisevaid elukaid säärde kinni.
Et kuiv neid võtaks!
Õunapuud annavad alla, loobivad oma nahkjaid vilju heleda kihina kollakaspruunile murule. Õu on käärivate viljade lõhna katusteni täis. Varsti on aeg purjus liblikate balliks. Baaris juba segatakse kokteile ja sookurgede vokaal-instrumentaalansambel "Magamine on nõrkadele" teeb usinasti hääleproove.
***
Söökla kokapoisil on käe peal tätoveering "ära hammusta kätt, mis sind toidab". Kuidagi väga asjakohane.
A ma tean, et ta kardab verd, näppulõikamist. Minestamiseni kardab.
Kuidas ta tätoveeringu tegemist ei kartnud?
/Vasakule ära, mõtlema.../




6 kommentaari:

  1. Olgu kuidas on, aga ikkagi mulle meeldib selle aasta suvi. Muidugi vihma ei ole ja mitte mingi nõidusega ei õnnestu seda saada ka, aga patt oleks nuriseda.Ümberringi kuulen ainult nurinat, et nii palav ja hingata pole midagi, aga meie suvi on nii lühike. Paari kuu pärast hakka juba jälle kütma ja läinud ta ongi.
    Parmud on koledad.Hommikupoolik mere ääres annab siiamaani tunda.

    VastaKustuta
  2. Tätoveerides ei tule mingit verd, lihtsalt natuke valus on - oleneb piirkonnast. Ja pärast nahk punetab, aga see pole ka veri. Põletik on.

    VastaKustuta
  3. Hmm...mõnede tuttavate kirjeldused tätoveerimisest on olnud rubriigist "kus on väits ja verekauss?", seega usuks ma vist mida iganes. Ju vist siiski nõnda see käib nagu Morgie kirjeldab.
    Kunagi mõtlesin ka ise tõsimeeli, et miks mitte. Siis tekkis kõhklus - niisama mingit hiinakeelset "kanasuppi" ka pole mõtet kandma hakata.
    Küll ma kaheksakümnendaks sünnipäevaks mõtlen välja.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on tätoveering, ma tean. Profid ei lase mingit verd. Kavandi võib ise teha ja kaasa võtta. Jne.

      Kustuta
  4. Pikaleveninud leitsakus allavandunud parmude asemel toimetavad meremehesärgis elukad, kes allakukkunud ja käärimaläinud õunte juurest kõik elukad minema ajavad. Vist joovad toorest siidrit...
    Vähemalt minu juures tuntakse neid herilaste nime all.

    VastaKustuta
  5. Jep. Mina ja joonistan ise kavandi. Pane otsingusse "ugly doodles", see on minu tase...😥

    VastaKustuta