Lehed

pühapäev, 24. märts 2024

Ühekordne

 

Üks kord elus tuleb elus igasuguseid asju proovida.  Kõike ei jõua, kõike ei peagi jõudma, aga üks lopsakas revüükontsert võiks proovitavate asjade hulgas ikka olla. Võtan oma musta märkmiku ja tõmban risti peale, ringi ümber ja joone alla reale, kuhu on kirjutatud "Revüükontsert. Soovitavalt toitlustusega"

Tunne on nagu oleksin käinud "Kutsuva tulukese" salvestusel. Mitte halvas mõttes, ei-ei, mul on väga hea meel, et käisin, lihtsalt see kirju eeskava, toss, sädemed, leegid, laest laskuv kiik, millel Sepo ja Ott teineteisele sügavalt silma vaatasid, tantsijate siredad koivad ja Taneli tätokad - mu kõvaketas sai täis. Nurki ei lõigatud ja higihaisu näkku ei visanud. Kõht sai ka täis, kuigi kiusatus oleks kokale nõu anda. Ei anna. Kokal on noad, mul praegu pole. Üleüldse, nõu anda ma oskaksin, ise teha mitte, seega parem hoian suu söömise jaoks.

Ühesõnaga(iga kord, kui kasutatakse väljendit "ühesõnaga" on sõnu nagu porknaseemneid sarikas) oli väga mõnus õhtu. Kas ma kordaksin midagi sellist? Pole kindel. Üks kord elus on just piisav.







Teenindajad väärivad eraldi kiitust. Äärmiselt hästi toimiv masinavärk ja väga toredad inimesed!



13 kommentaari:

  1. Sildil on kirjas "kordumatu" -- korraldajad on sinuga kordsuse asjus nõus. Sa ikka jõuad!!!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No tegelikult oli tegu neljanda, tõsi küll, sedapuhku viimase šõuõhtuga, niipalju siis ürituse pealkirja ja reaalelu kokkusobimisest.
      Mis jõudmisse puutub, siis on sinu "suusk ja sport"-üritused ses osas minusuguse sehkendamisest kaks ringi ees!

      Kustuta
  2. Juba menüü teeb kadedaks, mis veel revüüst rääkida! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma "tõlkisin" kodus menüü endale mõistetavaks. Juba eelroog...
      "Kõrvetatud porgandid paprikapudrus, peale puistatud kodujuustu sugulase ja pistaatsiapähklitega, maitsestatud idamaise köögi vürtsisahtli põhja pudenenud seguga"
      Maitse oli tunduvalt parem kui seletusest võiks järeldada.

      Kustuta
  3. Ikka võid rääkida, mida kokk teind oli. Luban, et ei kella edasi.
    "Revue" kõlab nagu intensiivne prantsuspärane meelelahutus. 🤔

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, tegu oli intensiivse meelelahutusega, kontsert nagu laviin.
      Mis kokka puutub, siis maitsed olid paigas ja arvesse võttes korraga teenindatavate inimeste hulka oli serveerimiste ajastus nagu kellavärk. Ideaalist võttis (minu jaoks) punkte maha paar pisiasja, aga võibolla ma olen lihtsalt Karen, eksole. Esiteks olid portsud pisut liiga suured, teiseks ei ole mumst kena kasutada nii eel- kui põhiroa garneeringuks ühte ja sama võtet - tuust hernevõrseid (vabanduseks: viimane kontsert , äkki oli seda heina lihtsalt hullult üle?) ja kolmandaks näis üle olevat ka pistaatsiapähkleid, mida oli igas roas (see oli natuke igav lihtsalt, ma muidu armastan pähkleid). Aga no mis mured need ikka on, täissöönud inimese ving lihtsalt.

      Kustuta
  4. See ühekordne kõlab nagu juhusuhe.

    W

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuulasin just muusikpala, kus sõnad "It's not a one-night stand if it turns into two", aga seal ei öelda, mis see kahekordne siis on. (Kunst peaks üldse olema konkreetsem - mis kasu on mul teadmisest, mis ei ole mis? Paluks instruktiivsemat sisu.) Mitu korda revüüs käija võiks olla näiteks sarirevüüjatar. (Loodame, et te kõik ikka lugesite seda haugi püügi raamatut)

      Kustuta
    2. Ei tea sellest raamatust kahjuks midagi ja su soov, et kunst võiks olla konkreetsem meenutab mulle kunstihuvilise muret "kus on lehm?" :D

      Kustuta
    3. Täna küsiti minult, kas paša sisse käib pärm. Ma mõtlesin, et napakas, a ju oli miski kunstihuviline. Hakkab performance šõud viljelema.

      W

      Kustuta
  5. Homme lähen panen end raamatukogus sappa.

    VastaKustuta
  6. Muuhulgas tuli meelde, et poeg käis samal päeval Kuperjanovi retkel ja saatis mulle pildi endast ja sõbrast finišis. Sellele vastasin mina omalt poolt kaetud laudadega pildiga, sellega, mis blogiski. Poiss vastas : "Peaaegu sama asi ju!"

    Muide, raamat on väga hea. Veel pole läbi, aga jah....

    VastaKustuta