Lehed

reede, 13. märts 2020

Mäluprobleemid



Väidetavalt olevat unenägu, milles inimene avastab avalikku kohta jõudes, et  ta on unustanud mingi tähtsa rõivaeseme selga panna üsna levinud.
Ärkvel elatud ajal tuleb selliseid asju harvem ette.
No näiteks läheb inimene tööle, võtab jope seljast ja avastab, et jope all on poole vähem rõivaid kui meeldiks.
Mul igatahes oli täna selline ebamugav hetk. Jäta või jope selga, sest tööjakk on koju jäänud ning jopel on taskud, kuid seljas oleval polol ei ole.
Kuhu ma panen oma kaks kuni kolm telefoni? Taskulambi? Pastaka ja markeri? Kommid, mis mulle tehases kõndides taskusse ...eeee....satuvad? Supleri? Pihutäie polte, kruvisid, mutreid...nimekiri on lõputu!
Kole, kole päev oli....isegi hommik, mil unustasin läpaka koju oli kergem üle elada.
Teinekord jäägu pigem püksid koju kui jakk.

5 kommentaari:

  1. Millegipärast tulevad meelde Briti kõrgaadli (vt. Profumo afäär) kuuekümnendate pidžaamapeod, kus tütarlapsed olla topless vormis olnud. Tea, kas ulakad härrad olid downless?
    Ja kus NEMAD oma polte-mutreid-nihikuid hoidsid??

    VastaKustuta
  2. Minu unenäod on juba ammu aega palju huvitavamad kui päris elu ...aga ma olen juba vana ka , teinekord ei tahagi ärgata sest unenäos olen noor ja terve ja on nii lõbus

    VastaKustuta
  3. Ma avastasin ükskord alles foori eest rohelist tuld oodates, et mul on ühes jalas punane, teises must king.

    Ja korduvalt on juhtunud seda, et alles kuskil avalikus või poolavalikus kohas avastan, et see kuramuse pluus paistab siiski rohkem läbi, kui ma arvasin ja oleks vist ikka pidanud rinnahoidja vms kihi alla panema.

    VastaKustuta
  4. Lendav Konn - su küsimus jääb vastuseta nagu ka küsimus kus hoiavad nudistid rannas jäätisesabas oma rahakotti..

    Nataly, mu jaoks on unenägu teine elu ja kui aus olla, siis on mõnikord raske vahet teha, kumb eludest on ehedam.

    Notsu, kingasegadus on juba kõrgem tase, aga eri paarist erivärvilised sokid on väga tavaline aps. Kuigi ma pigem ei ole hajameelne, sellest päästab robotlik rutiin.

    VastaKustuta
  5. Mul on pidevalt unenägudes see,
    et koolis, eksamid, kõik õppimata...
    See on arusaadav, mõtlen hommikul, aga
    kui selles unes on ka reaalsed tüübid, kellega
    ei olegi kunagi reaalses elus kohtunudki, jah,
    tulevad domineerima mu unenägudesse
    nagu Kaamos jt blogtr.ee tegijad,
    siis kui on need mäluprobleemid,
    indeed, ja ma olen õnnelik.'

    VastaKustuta