Lehed

teisipäev, 11. detsember 2018

Kui äri liiga hästi edeneb



Kes näosaadet trehvasid vaatama - kas ka teile tuli Seemani pilaforzat vaadates meelde Ursula "Väikese merineitsi" filmist?  Selline?
Käisime kümnese seltskonnaga oma traditsioonilisel finaalsaatereidil,  heade sõpradega on  jaburaimgi üritus vaatamist väärt. Me pole käinud ainult esimesel finaalil.
No ja kui juba linnas, siis sai üksiti ka poodides käidud.
Mul oli oma nimekiri peas juba valmis, kui mant autosse pandud sai, võisin endale lubada lihtsalt kolamist. Kõik blingipoed sai läbi jalutatud, mida säravam, seda naljakam. Mida kõike ei müüda...
Peaaegu liiga hilja tuli meelde, et mu pahtli...vabandust, kreemipotsik oli tühjaks saamas. Noh, kosmeetikakaupu müüvat poodi nägin, siis meenus. Jalutasin riiulite vahel, seda, mida otsisin kohe ei leidnud. Nagu kombeks, lähenes mulle müüja ja küsis, kas ta saab aidata. Ikka saab, ütlesin, mis otstarbelist võõpa vajan ja müüja suunas mind sujuvalt lähima riiuli juurde. Praktiliselt kalleim bränd poes, sõrmeotsasuuruse lauvärvipotsiku hinna jõudsin fikseerida - 87 eurot. Ossapaganküll...
"Palun vabandust, aga teil on ju ka odavamaid kaubamärke?"
Sellist tüdimust, nagu teenindaja näkku ilmus olen ma viimati näinud üle jõu ja oskuste käivate matemaatikaülesannete kallal punnitavate laste nägudel.
Proua ajas end eriti sirgeks, vaatas mulle ülevalt alla (seda küll sõna otseses mõttes, ma olen lühike) ja ütles jäiselt: "Ma arvan, et teie võiksite Selverist vaadata!".
Vaata aga, ju sellel poel läheb eriti hästi...
Kõrvalpoest sain kiiresti, mida otsisin, müüja oli meeldiv ja asjalik. Irooniliselt peab mainima, et poes, millest otsitu ostsin, ei onud Selver, kuid seal kehtis sooduskaardina Selveri kliendikaart.




11 kommentaari:

  1. oi kui närvidele mulle käivad sellised müüjad. iga kord, kui mõnda kallisse riide- või meigipoodi lähen, nad kohe vaatavad arvustavalt, sest ma ei kanna Chaneli ja rasune nahk on meigi ära söönud. ja siis ma saan ise ka aru, et mida ma sinna otsin, ma ei osta elu sees nii kalleid asju. sest ma olen mõistlik inimene. isegi kui ma miljonär oleks, ma ostaksin võibolla *natuke* kallemaid asju, aga mitte *nii kalleid*, sest ma olen suurema osa elust vaene olnud ja see oleks lihtsalt arutu, arvestades kõike, mida ma mäletan. praegu ma enam ei ole vaene (no miljonär ka mitte, aga teenin üle keskmise), ja ma tahaks neile töötajatele iga kord öelda, et screw you, ma olen sinust jõukam. aga ma ei tee, seda sest ma olen viisakas inimene, ja üleolevalt käitumine on nõme. see ei tähenda, et mulle inimesed meeldiksid, oma peas sõiman kogu aeg kõiki.

    VastaKustuta
  2. Täiesti ilma irooniata - aga äkki saabki Selverist funktsionaalselt sarnase toote?

    Mul on daamide kosmeetika koha pealt täieline segadus peas ja ma tean vaid seda, et ma ei tea midagi. Erinevalt paljudest muudest valdkondadest, kus võhiklus ei sega mind tugevat arvamust omamast, arvan ma sellest võõba-asjandusest aina vähem.

    VastaKustuta
  3. Kaur - kui ma saaks vanusest nelikümmend aastat maha, siis ostaksin kõhklematult Selverist. Praegu olen igaks juhuks palju ettevaatikum, sest tunnistan ausalt, et olen ka ise võrdlemisi võhik. Tean, mis varem soovitud tulemuse on ndnud ja igaks juhuks ei eksperimenteeri.
    Skelnorsu, tõenäoliselt põhjustas sellise kohtlemise päeva jooksul väsinud nägu, aga naljakas oli ikka. Algul natuke riivas, pärast mõtlesin, et ok, tegeliku kahju tegi teenindaja ju poele, mitte mulle.

    VastaKustuta
  4. Vaata i-herbis epoes ringi, seal ei tehta nägusid vaid tegusid.
    Ja ära osta alumiiniumi ega parabeenidega värki.
    Amuide, tead, et ökovärk on moes, šoppamas käi ökopoes?

    VastaKustuta
  5. Üks netisõber, kes on kosmeetikas sada korda rohkem kodus kui ma ise, kiitis väga Dr Hauschkat, kui ökomökost rääkida. Need potsikud ei ole küll kõige odavamad, aga alla 87 kindlasti.

    See konkreetne toode, mida tema kasutas ja millest rääkis, et silmnähtavalt hea mõjuga, oli vist mingi roosiõliga päevakreem või midagi sellist.

    (ma ise määrin endale vahel lihtsalt võid näkku, kui nahk katki läheb ja kiskuma hakkab. või toiduõli. kõik muu tundub liiga keeruline ja high maintenance ja kreem teeb käed lõhnaõlilõhnaseks ja siis ei saa ma nende lõhnaõlilõhnaste kätega süüa ja pean ära pesema, aga suurest pesemisest läheb jälle käenahk katki ja nokk lahti, saba kinni.)

    VastaKustuta
  6. Einoh...ma puhastan, roogin ja silun nägu kõikvõimaliku ökomökoga, aga meik on ilmselt hardcore keemia. Vahel läheb lihtsalt rohkem kamuflaaži vaja, nagu suur osa naisi arvan ka mina, et aeg on mu vastu ebaõiglane olnud.
    Oleks tore, kui saaks näonaha pesulõksuga kuklasse tõmmata...😁

    VastaKustuta
  7. Ma kasutan kamuflaaži esinemisteks, aga ausalt öeldes teeb see minu arust näost ainult vanemaks. Iga kord vaatan peeglist, kes see vana mõrd on. Õnneks ei pea keegi seda lähedalt vaatama.

    VastaKustuta
  8. Sa oled minust enam-vähem täpselt viisteist aastat noorem, poolteist aastakümmet tagasi olid mu sõjamaalingud vägagi kasinad. Aeg, teadsa....

    VastaKustuta
  9. Ma kasutan JOIki, sest Eesti firma ja pole liigselt kallis ning minu näonahale sobib väga hästi. Aga alles hiljuti vihastasin end seaks, sest ma ostsin neilt uue näokreemi ainult selle pärast, et ilus uus kujundus oli, ning mõtlesin, et eelmine on nagunii kohe otsa saamas - ja sellest on nüüd kolm kuud möödas ja see eelmine kestab ja kestab ja kestab. Kusjuures potsik tundub megapisike, alguses oli kahju selle eest paarkend eurot välja käia, aga see raibe EI SAAGI otsa, kuigi ma kasutan seda igal hommikul. Peiksile ostsin ka nende kreemi (ja raseerimiskreemi), sest tal on õrn nahk, eriti talvel, nii et julgen kiita.

    Aga nii üllatav, kui see ka poleks, minu teine lemmikkreem on mingi Venemaalt pärinev kreem, mida müüakse Maximas ja tehakse mingi piimaga. :D Maksab kümme korda vähem, aga jätab naha hästi mõnusaks. Aga no see on täpselt selline asi, et nii odavate asjade juures tuleb alati hirm, et äkki sobib ainult minule või äkki hiljem helendan pärast surma. Seda ma talvel ei kasuta, sest seal on suht karm SPF sees, ma meie talves võtaksin kogu päikese vastu, mida pakutakse, aitäh.

    VastaKustuta
  10. Ja muide, Cher näiteks tõmbab oma näo kleeplindiga kukla taha. :D Kui guugeldada Cher ja facelift tape, siis on näha - aga kui vaadata ei oska, siis silma ei torka ning kui on teada, et jõulupidu nagunii pimedas saalis, siis kaval nipp. :D

    VastaKustuta
  11. Pidi ma seda viimast kommentaari nüüd siis lugema...
    "Cher face lift tape" viis mind edasi "Cher's favorite butt-exersise"-ni ja sealt on vaid kukesamm "Cher butt lift tape"-ni, millest omakorda liikusin edasi selliste funktsionaaseta trussariteni, et ...põletage internet!

    VastaKustuta