Lehed

laupäev, 3. veebruar 2024

Küsimus palju näinutele

 

Milano. (Kolmapäev, neljapäev, töö) 

Minimaalselt aega, tuju kindlalt rikutud, seltskond... meelsamini oleks üksi keset Viru ristmikku.

Mis on see, mida Milanos tegemata ei tohi jätta?

See on konkreetne küsimus, ausalt!




26 kommentaari:

  1. Ooper?

    Ma ise võtaks auto ja sõidaks mägedesse, seal on mingid kuulsad järved.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Töö, aega on ehk õhtuti ja napilt.
      Meeleolu on juba ette teadaolevalt Lendava Konna sõnavara kasutades sumbuurne, aga kõigest hoolimata tahaks midagi, mis meelde jääks.

      Kustuta
  2. Miks ma üldse küsin: ma olen tegelikult üsna vähe reisinud. Veel paar aastat tagasi oleksin, kuuldes võimalusest komandeeringusse minna ennast kasvõi kohvreid kandma pakkunud, nüüd on "lay back and think of England"-tunne.
    Samas oleks kole pärast pikka päeva plekistantside ja keevitusrobotite vahel luusinust õhtul hotellis lage passida.
    (Ma täiesti kaalun La Scalat. Ballett, esietendus ..)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Duh, mis robotid. Ma tean küllalt inimesi, kes on saadetud nädalaks komandeeringusse ilma teise otsa, aga kes selle nädala jooksul ei jõudnud isegi konverentsikeskuse või muu asjaomase hoone ukse lähedale ka mitte. Iisraelis kuulsid kohalikud, et meil on plaanis kõik päevad tööd teha, siis nad tühistasid viimase päeva kõik kohtumised, võtsid meilt uksekaardid ära ja ostsid meile Tel Avivi rongipiletid.

      Robotite kohta lase chatgpt-il ettekanne teha, ise siis paadiga Como järve peal ja õhtuti balletis.

      Kustuta
    2. Provokaator.
      (Vähemalt on hiljem keegi, kelle kaela kõik ajada)

      Kustuta
    3. Konverentsiturismi pole ju mina välja mõelnud.

      Sa oled töökaaslastega? Nad on pigem balleti- või arhitektuurihuvilised? Võta nad kampa ja tehke giidiga (sinuga) tuur mõnda lähilinna? Rong Veneetsiasse on 2.5 tundi, Genuasse 1.5.

      Kustuta
    4. See pole konverents, tegu on otsese tootmisliini praktilise töö meetodite ja protseduuride ühtlustamiseks mõeldud nelja tehase spetsialistide ja laborantide tööreisiga. Õhtuks on osa seltskonnast kohutavalt väsinud ja osa kõrini tüdinud. Minu töökaaslasi on paar äärmiselt erinevat inimest, kellega ma eraelus ei suhtle, teiste tehaste omadest tean paari, kellega mul tööalaselt on põgus kokkupuude, isiklikul tasandil on nad mulle võõrad. Tööpäev kestab vähemalt kaheksa tundi, protsess lihtsalt on nii pikk, tööpäevadeks on mõlemad kohalviibimise päevad.
      Ok, mis ma ikka virisen. Ei tasu oodata puhkusereisi, kui tegu on ametialase sõiduga.
      (Linnasüdamest oleme kolmveerandtunnise autosõidu kaugusel, see seab omad piirid)
      Jep, kõlab nagu virisemine.

      Kustuta
    5. Iga sellise kohtumise järel tuleb toota paber, mis ütleb, et tuleb kohekohe korraldada järgmine samasugune kohtumine, kusagil veel soojemas kohas ja vähemalt nädal :)

      (Sirvi "riigiametniku lähetuskoolituse" materjalid uuesti läbi, seal on kõik need punktid kenasti olemas ja rakenduvad erasektorile ka, ühtlasi on nipid, kuidas tõestada lennuliinide otsingute ja reisibüroode kaudu tööandjale, et esmaspäeva hommikul kohal olemiseks peab hiljemalt reedel kohale minema, ja et esinduskulud olgu kaetud, balleti piletid loomulikult ka)

      Kaur

      Kustuta
    6. Kõlab nagu reis, kus lõbustuste alla kuuluvad ainult õgimine ja magamine. Mul ainult sellised ongi olnud. Seega oskan soovitada ainult guugli tõlkega lähima töölissöökla menyyga tutvumist, muuga teil ilmselt logistilistel ja anatoomilistel põhjustel väga välja ei vea.

      Kustuta
    7. Anatoomilised põhjused? Milanos maandudes amputeeritakse midagi või hoopis siirdatakse juurde?

      W

      Kustuta
    8. Anatoomilised = inimese jõudluse jääk pärast tööpäeva. Minu oma näiteks on umbes 0.

      Kustuta
  3. kui vana arhitektuur huvitab, siis katedraal on vist itaalia gootika kõige esinduslikum näide.

    VastaKustuta
  4. Mulle saadeti link
    https://www.voyagetips.com/en/things-to-do-in-milan/
    Midagi tuleb sealt välja noppida.

    Mul on kodutöö täiesti tegemata, sest oli tunne, et kui ma hästi vaikselt paigal istun, siis ei pea ma kuhugi minema.

    VastaKustuta
  5. Sa pead minema sellele aadessile.

    Via Torino 77, 20123 Milan

    W

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hines kinnisvara? Lähen onni mägedesse ostma ja ei tulegi tagasi....?

      Kustuta
    2. Ma mikipärast guugeldasin "mental clinic Milano" - ei õnnestunud:D Õnneks!
      Muidu ka ei oska nõu anda - pole käinud.

      Kustuta
  6. Tule ikka tagasi, mul hakkaks ju muidu endiselt igav.
    Kummipardipood on sel aadressil.

    W

    VastaKustuta
  7. Vahelduseks täiesti tõsine soovitus. Wizz Air müüb praegu Milano pileteid väga odavalt. Otselend edasi-tagasi Tallinn - Malpensa - Tallinn on 45-50 eurot. Veebruar ja märts 2024. Kui sa tahad Milanosse jääda tiba pikemalt, näiteks nädalavahetuseks, siis kasuta ära. Jäta tööandja ostetud tagasilend kasutamata ja lehvita kolleegid reedel lennuki peale. Osta ise endale tagasilend, bronni öömaja ja ole päev-paar pikemalt kohapeal.

    trip.ee peal on kuulutus ja konkreetsed näidislendude piletite pakkumised / otsingud.

    Kaur

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja Skyskanner ning Momondo pakuvad Milanost edasi märksa paremat kui Tallinnast - aeg ümbermaailmareis teha.

      W

      Kustuta
    2. Talv. Kanad. Puuküttega maja.

      Kustuta
    3. Naabrilapsed ja taskuraha? Niikuinii on abiks, kui saab vajadusel pikemalt kodust ära olla. Aga no ma vaid viitan võimalustele, eks päriselt igaüks ise otsusta, mida teeb.

      Kaur

      Kustuta
    4. See on hea idee, probleemiks on naabrilaste täielik puudumine. Ei tee nalja, lähim lastega pere on kuue kilomeetri taga ja ma isegi ei tunne neid.
      Aga äsja sain teada, et meil on homme õhtul siiski kultuuriprogramm ja puha

      Kustuta
    5. Hea koduhoidja on tänapäeval tõeline haruldus. Meil on lisaks kanadele ja kytmishädale (veevärk ja 150 toataime) ka hull koer ja ma ei saa isegi pooleks päevaks puid lõikama sõita nii, et õhtul kodus halbu yllatusi ei ole.

      Kustuta
  8. Ma olen selline, et kui on pikalt paigalvahtimise päevad, siis olgu ma nii väsinud kui tahes, pean pärast seda liikuda saama. Lisaks ka alatine uudishimu. Nii et igasugu reisidel kõnnin ma peamiselt ümbruskonnas ringi, see ongi mu kultuur, vaatan keskkonda ja inimesi. Sageli leiab selle käigus ka ootamatuid pärle, see lisab põnevust ja on ohoo moment, ilma igasuguse ettevalmistuseta.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, see oleks nagu minu kirjutatud. Kui ma muud ei saa, siis hulgun võõras kohas suvaliselt ringi. Selsamal Iisraeli reisil sain väga ägeda muusikaelamuse, me olime mingis täiesti suva kõrbelinnas (Beer Sheva) ja ma jõlkusin surnud vanalinnas ringi, kõik on suletud ja kedagi ei ole. Ja siis ühes kohast tuleb muusika, kontsert ühes urka-kõrtsis, astusin sisse ja vahtisin nagu ära tehtud seda energiat, mida afro-juudi bänd ruumi paiskas.

      Kustuta