Lehed

teisipäev, 2. veebruar 2021

Liiga palju vaba aega, liiga palju perekooli fantastikarubriiki...



Mulle täitsa meeldib see nanokiipide teooria. 

Kurjad reptiilid kakuvad inimesi maskipidi süstla otsa, pumpavad meid vaktsineerimise sildi all miniroboteid täis ja seejärel paneb Suur Juht (ülemreptiil?) meid tegema mis iganes talle pähe tuleb. Brechti moodi: kerjused kerjavad, vargad varastavad, litsid löövad litsi. 
No ja siis läheb üks kerjus või varas (lits ei lähe, lits on promiskuiteetsuse tõttu riskirühmas) doonoriks, laseb kehamahlad kotti ning voilà! robotikesed vereringest välja lüpstud. 
Täiesti juhitamatu pööbliesindaja, mis teed sellisega? 
Neid vabakäiguroboteid võib ju väljutada ka muul moel, ma ei hakka siin vetsutoiminguid kirjeldama, aga näiteks kui suurema annetuse saanud kerjus teeb visiidi selle juurde, kes verd anda ei saa....mnjah. 

Ah, ma tean, kindlasti tahab keegi tõsiusklik mind pidurdada väitega, et robotikesed puurivad end meie ihurakkudesse, et sealt meid juhtida, ei saa ma vandenõuteoreetikute fantaasia vastu. 
Kui palju kadunud ulmežanri loojaid, millised maha visatud anded!
Pildil on valgustunud kõrgsagedusliku kristallolendi aju mikroskoobi all... või oli see kristalliseerunud kõrgolendi aju..? Mida iganes, sama teeb välja, valgus paistab läbi.

Tegelikult olen kuri kui  kurat, aga teha pole midagi. Teate küll, mis oli see, mille lõpmatuses Einstein kindel oli - sellistega ei tee midagi, topi või kurguni koolitarkust täis!




4 kommentaari:

  1. Muig... eile olin viie minuti kaugusel Perekooli konto tegemisest, olgi suur jumal kuukel tänatud blogi eest, sain auru välja lastud... :D

    VastaKustuta
  2. Kahju pimedatest kes lasevad ennast mürgitada. Kui sa tulevikus enam lapsi ei saa siis tuleb sulle võib olla meelde et sind hoiatati aga siis on hilja. Suur maailma rahvastiku orjastamise ja vähendamise programm on käimas,oma peaga tuleb mõelda mitte peavoolumeedijat uskuda.

    VastaKustuta
  3. Peaaegu oleksin selle kommentaari ära kustutanud, ilmselt ikka suurest pettumusest, et ma pärast vaktsineerimist enam lapsi ei saa...mul olid ju PLAANID!


    VastaKustuta
  4. Lõpetanud kurvastamise, et ma tulevikus vaktsineerimist valides enam lapsi ei saa, hakkasin mõtlema, et vaktsineerimine on mu jaoks nagu turvavarustuse kandmine ohtlikke töid tehes. Kui ei taha, ära kanna turvatrakse. Kui su tervis ei luba, ära kanna turvatrakse, kui su veendumused ei luba, ära kanna turvatrakse.
    Aga ilma traksideta katusele ei roni ja neid, kes traksidega kinnitatult katusel möllavad ei mõnita ega ei ründa.
    Lõpuks - ära imesta, kui sind katusetöödele ei palgata või sealt vallandatakse kui sa keeldud trakse kandmast.
    Meedikud on mu jaoks "katusel". Mõned ametid ehk veel...
    Ülejäänud - vaba valik. Kuid ma saan aru ka riikide soovist võimalikult paljude inimeste vaktsineerimiseni jõuda. See on nende valik.

    VastaKustuta